مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

خوشه صنعتی پوشاک خراسان شمالی منتظر تایید سازمان صنایع کوچک

مدیر توسعه صنعتی و کارآفرینی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی با بیان اینکه مطالعات اولیه خوشه صنعتی پوشاک به اتمام رسیده است، گفت: بعد از پایان مطالعات امکان سنجی به این نتیجه خواهیم رسید که آن را می توان در قالب یک طرح و یا یک شبکه انجام داد.  آقای محمد حسینی پور اجرای خوشه پوشاک در این استان با توجه به ظرفیت تولید و نیروی متخصص را از اولویت های شرکت برشمرد و اظهار کرد: اولویت در ایجاد خوشه صنعتی پوشاک حفظ اشتغال است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه واحدهای تولیدی به دلیل تولید مشترک، تهدیدها و فرصت های برابری دارند، باید از طریق برنامه های سازماندهی شده همسو، بتوانیم سرمایه اجتماعی این واحدها را افزایش دهیم.

مدیر توسعه صنعتی و کارآفرینی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی اضافه کرد: بعد از ایجاد خوشه صنعتی، شرکت با برپایی نمایشگاه ها، ارائه خدمات در شهرک های صنعتی، ارائه مشاوره در تولید و غیره سیاست های حمایتی خود را عملیاتی می سازد.

حسینی پور توضیح داد: خوشه صنعتی، اجتماع یک سری واحدهای کسب و کار است که در یک منطقه جغرافیایی تمرکز دارند.

وی هدف از اجرای طرح خوشه های صنعتی را احیاء واحدهای دچار رکود، افزایش تولید و صادرات و حفظ اشتغال عنوان کرد.

وی گفت: سه تا شش ماه زمان می برد تا مطالعات امکان سنجی در خصوص پوشاک به پایان برسد.

به گفته مدیر توسعه صنعتی و کارآفرینی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی، پوشاک اولویت چهارم برای ایجاد خوشه صنعتی در این استان است که رشته های فرش، آبنبات و پلاستیک در سه اولویت ابتدایی قرار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد