مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

فرصت مناسب برای رشد صادرات نساجی هند

اگرچه در حال حاضر زمان مناسب برای هند برای گسترش بخش پوشاک، چرم و کفش است چون چین با توجه به افزایش هزینه های تولید، سهم صادرات جهانی را در این محصولات از دست می دهد، اما باید به مسائل زیادی از قبیل ساختار مالی مناسب، مقررات کار و هزینه های تدارکات بالا توجه کرد ، تا به این هدف دست یابد.  این موضوع در اواسط سال جاری که اخیرا در پارلمان این کشور  مطرح شد، اشاره می کند که رقبای هند، مانند بنگلادش و ویتنام، دسترسی رایگان به بازار ایالات متحده، اتحادیه اروپا و ژاپن برای صادرات خود دارند.

بسته ویژه ویژه ای که برای بخش نساجی و پوشاک که در 22 ژوئن 2016 تایید شده است، ایجاد اشتغال، صادرات و سرمایه گذاری را افزایش خواهد داد. افزایش یارانه تحت طرح صندوق توسعه صندوق توسعه (ATUFS) از 15 تا 25 درصد برای بخش پوشاک نیز کمک خواهد کرد.

در حالی که تقاضای جهانی در حال تغییر به سوی کفش غیر چرم است، سیاست های هند به تولید اقلام چرمی کمک می کند. هند همچنین در صادرات کالاهای چرمی و کفش غیر چرم با تعرفه های بالا در بازارهای کشورهای شریک مواجه است. این نظرسنجی مزایای استفاده از بسته ویژه برای بخش چرم اعلام شده در بودجه سال 2016 است.

انتظار می رود که اجرای مالیات بر کالاها و خدمات (GST) تبعیض علیه غیر چرمی را منطقی سازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد