مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

کارگران پلی‌اکریل اصفهان از نیمه‌راه تجمع بازگردانده شدند

 تجمع صنفی کارگران کارخانه پلی‌اکریل اصفهان که قرار بود در اعتراض به معوقات مزدی و توقف فعالیت این واحد صنعتی برگزار شود، صبح امروز با مداخله عوامل انتظامی ناتمام ماند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، تجمع صنفی صبح امروز (شنبه/ 30 بهمن) کارگران مجتمع صنعتی پلی اکریل اصفهان به دلیل مداخله عوامل انتظامی ناتمام ماند.

براساس اطلاعاتی که از طریق شماری از این کارگران در اختیار ایلنا قرار گرفته است، قرار بود برای ساعت 8 صبح امروز تجمع صنفی در اعتراض به معوقات مزدی و توقف فعالیت‌های کارخانه پلی‌اکریل اصفهان در اطراف این واحد صنعتی برگزار شود که در نهایت این اتفاق صورت نگرفت. 
 در تجمع ناتمام امروز، کارگران پلی اکریل اصفهان قصد داشتند تا از استانداری و دولت بخواهند که با تخصیص اعتبارات مالی مناسب، جلوی تعطیلی کامل این مجتمع صنعتی را گرفته و سقوط امنیت اقتصادی و اجتماعی بیش از هزار خانوار جلوگیری کنند.

گفته می‌شود در همین رابطه شماری از کارگران این واحد تولیدی در اطراف جاده مبارکه جمع شده‌بودند که در نهایت توسط عوامل انتظامی متفرق شده و به وسیله اتوبوس‌‌هایی که جزء ناوگان سرویس کارکنان پلی‌اکریل محسوب می‌شود به محل کارخانه منتقل می‌شوند.

بیش از 1700 نفر از کارگران پلی اکریل اصفهان به عدم دریافت 7 ماه از دستمزد (مرداد تا بهمن) 95، پرداخت نشدن کامل دستمزد تیر ماه و تعطیلی کامل این مجتمع صنعتی، اتمام قراردادها و و معرفی آنها به بیمه بیکاری بازمی‌گردد.

آنطور که کارگران پلی اکریل اصفهان می گویند قرارداد بیش از 500 نفر از آنها از فردا (یکشنبه/ 1اسفند) به پایان می‌رسد و در راستای تصمیمی که از قبل اتخاذ شده است، قرار است همه آنها را برای دریافت بیمه بیکاری به اداره کار اصفهان معرفی شوند. 

در خصوص باقیمانده کارگران نیز که شمار آنها تا حدود هزار و دویست نفر برآورد می شود نیز گفته می‌شود پس از آنکه قراردادهای این کارگران نیز در  30 فروردین سال 96 به پایان رسید، همه آنها برای دریافت بیمه بیکاری معرفی خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد