مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

رکود رو به افزایش در بازار پوشاک

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان با بیان اینکه برخی کسبه پلاسکو انتقاداتی نسبت به جانمایی خود در مجتمع نور دارند، گفت: گفت‌وگو با یکی از بانک‌ها برای اجاره کردن تعداد دیگری واحد انجام شده تا مشکل این دسته از کسبه حل شود.
به گزارش گیل تکس، مجتبی درودیان در گفت‌وگو با فارس در مورد آخرین وضعیت اسکان کسبه آسیب‌دیده پلاسکو در مجتمع تجاری نور گفت: حدود 97 درصد کسبه پلاسکو واحدهای تجاری خود در مجتمع نور را تحویل گرفته‌اند، اما برخی هنوز در این مجتمع ساکن نشده‌اند.  رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان با بیان اینکه برخی کسبه به علت سروسامان دادن به واحد تجاری خود از قبیل دکوراسیون و نقاشی هنوز مستقر نشده‌اند، گفت: البته برخی از این کسبه نسبت به کوچک بودن واحد خود انتقاد هستند.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل این دسته از کسبه رایزنی‌هایی با بانک‌ پارسیان انجام شده است، تصریح کرد: احتمالا در پی این رایزنی‌ها بتوانیم تعداد دیگری واحد اجاره کنیم، تا دو واحد در اختیار این دسته از افرادی که نسبت به کوچک بودن مکان تجاری خود انتقاداتی دارند، قرار گیرد.

درودیان با اشاره به اینکه بخش اعظمی از کار عمده‌فروشی‌ها برای بازار شب عید تا دهم اسفند است، گفت: کسبه پلاسکو عملا بازار شب عید را از دست داده‌اند.

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن همچنین با بیان اینکه بازار پوشاک دچار رکود است، گفت: این رکود مدام در حال بیشتر شدن است.

وی بیان داشت: علیرغم اینکه قاچاق در بخش پوشاک تاحدودی کاهش یافته، اما رکود حاکم بر این بازار دائم در حال زیاد شدن است.

درودیان گفت: پوشاک قاچاق معمولا از کشورهای چین، هند، ترکیه و تایلند به کشور وارد می‌شود، اما میزان واردات قاچاق در این بخش کاهش یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد