مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

جلسه بررسی مشکلات شرکت پلی اکریل

علی اصغر ذاکری در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات شرکت پلی اکریل با حضور مدیرعامل وشورای کارگری برگزار شد با بیان اینکه شرکت پلی اکریل برای شروع به کار فقط مشکل مواد اولیه دارد گفت:شرکت پلی اکریل تعطیل نیست وبه محض تامین مواد اولیه ،تولید خود را آغاز می کند.
فرماندار شهرستان با بیان اینکه برخی از کارگران به تشخیص هیات اجرایی جهت دریافت بیمه بیکاری به اداره کار معرفی شدند خاطر نشان ساخت:کسی قصد بیکار کردن واخراج کارگران را از شرکت ندارد واین کار به نوعی به نفع کارگران است چرا که علاوه بر دریافت بیمه بیکاری ،به محض شروع مجدد کارخانه ،کارگران بر اساس نیاز وتولیددعوت به همکاری می شوند.  
ذاکری اضافه کرد:سیاست دولت وشخص استاندار معزز ،حمایت از کارگران و تولید در این شرکت است وکارگران بدانند دولت خارج از تمام جو سازی هایی که بر علیه آن انجام داده اند از شرکت وکارگران حمایت میکند وتا به امروز اقدامات خوبی انجام داده که امیدواریم تا چند ماه آینده شاهد راه اندازی خط تولید وشروع به کار مجدد کارگران باشیم.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از هیات اجرایی وشورای کارگری شرکت پلی اکریل خواست در راستای تولید مجدد وفعالیت کارخانه به صورت شبانه روزی انجام وظیفه و بدانند مسئولین دولتی به عنوان حامیان کارگران وتولید در خدمت کارخانه می باشند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد