مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

کمبودی در تامین پوشاک شب عید نیست

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در بخش پوشاک نه تنها کمبودی وجود ندارد، بلکه با انباشت تولید کالا در واحدهای تولیدی و صنفی مواجه هستیم.
 به گزارش گیل تکس، علی فاضلی امروز (دوشنبه) در هشتمین نشست دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران در هتل فردوسی تهران، در جمع خبرنگاران گفت: در صورت نیاز، برای واحدهای صنفی آسیب دیده ساختمان پلاسکو که اکنون در مجتمع نور مستقر شده اند، در همان ساختمان (مجتمع نور) فروش فوق العاده برقرار خواهیم کرد.   رئیس اتاق اصناف ایران با تاکید بر اینکه نمایشگاه بهاره توسط اتاق اصناف برگزار می شود، گفت: اگرچه با برگزاری نمایشگاه‌های بهاره به دلیل اینکه معتقدیم هیچ کمبودی در کالاها مورد نیاز مردم مشاهده نمی‌شود موافق نیستیم اما با توجه به اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها توسط دولت ضروری اعلام شده ما نیز تابع نظر دولتیم.
 
وی ادامه داد: براساس دستورالعمل وزیر صنعت به عنوان رئیس هیات عالی نظارت بر سازمان صنفی کشور و براساس تعامل بین اتاق اصناف ایران و وزارت کشور، نمایشگاه‌ بهاره توسط اتاق اصناف برگزار می‌شود.
 
فاضلی گفت: اگر چه هیچ کمبودی در تامین کالاهای مختلف نداریم اما با تشخیص دولت، نمایشگاه های بهاره برای تنظیم بازار شب عید برپا می‌شود.
 
رئیس اتاق اصناف ایران افزود: در این ارتباط، از وزیر کشور درخواست کرده ایم برای برگزاری نمایشگاه های فصلی، کارگروهی تشکیل و به همه شهرداران ابلاغ شود که هیچ نمایشگاهی در شهرها بدون مجوز اتاق اصناف ایران اجازه برپایی نداشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد