مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

توقیف محموله پوشاک قاچاق در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف و توقیف محموله پوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال در کرمانشاه خبر داد.
 سرهنگ علیرضا مرزبانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک بانده قاچاق در شهرستان کرمانشاه و انتقال محموله پوشاک خارجی از معابر غیر مجاز مرزی به داخل استان، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.  وی افزود: پس از انجام تحقیقات اطلاعاتی و فنی، ساعت و مسیرهای حرکت و نوع خودروی حامل کالای قاچاق شناسایی شد و اکیپی از پرسنل اداره مبارزه با قاچاق به محورهای مواصلاتی غربی اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از چندین ساعت کنترل نامحسوس، در نهایت خودروی وانت سایپا در محور قزانچی به سمت میدان امام حسین(ع) مشاهده و دستور توقف صادر شد اما راننده بدون توجه به ایست پلیس، سرعت خود را افزایش داد که با اقدام به موقع عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان متوقف شد.

سرهنگ مرزبانی با اشاره به کشف دو هزار و 220 ثوب پوشاک قاچاق از داخل خودرو که قصد انتقال آن به استانهای مرکزی کشور را داشتند، تصریح کرد: محموله مکشوفه شامل پوشاک جین خارجی گران قیمت بوده که باتوجه به نزدیکی به ایام پایانی سال و نیاز مردم جهت خرید پوشاک عید، برای سود بیشتر به صورت غیر قانونی وارد کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام کارشناسان ارزش این محموله یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان ساخت: برخورد جدی با قاچاقچیان کالا و ارز و اخلالگران در چرخه اقتصادی کشور همچنان در دستور کار عوامل انتظامی استان قرار دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد