مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

همکاری تخصصی جشنواره فجر با انجمن‌های نساجی

حمیدرضا نیک طبع،دبیر کمیته صنعت ششمین جشنواره مد و لباس فجر، از همکاری این کمیته با انجمن های تخصصی حوزه نساجی خبر داد و گفت: تعامل مناسبی با فعالان حوزه نساجی داشته ایم و تلاش داریم زمینه حضور همه انجمن های تخصصی این حوزه فراهم شود.  حمیدرضا نیک طبع در توضیح فعالیت‌های کمیته صنعت ششمین جشنواره مد و لباس فجر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در چند سال اخیر در حوزه مد و لباس،شاهد ارتباط مناسبی میان طراحان و اهالی صنعت پوشاک و نساجی هستیم.


وی ادامه داد: در این دوره بخش ویژه نوآوری های حوزه صنعت پوشاک را داریم که فناوران و نوآوران این حوزه، آثار خلاقانه خود را برای معرفی به جامعه پوشاک به جشنواره خواهند آورد.


نیک طبع افزود: علاوه بر انجمن نساجی ایران، از جامعه تخصصی نساجان ایران نیز برای همکاری در این بخش دعوت کرده‌ایم.


دبیر بخش صنعت تصریح کرد: تعامل مناسبی نیز با وزارت صنعت معدن و تجارت داشته‌ایم که در این دوره از جشنواره حضور داشته باشند.


خبرنگار و رسانه برتر جشنواره مد و لباس فجر تجلیل می‌شوند


خبر،خبرنگار و رسانه برتر و نیز برنامه تلویزیونی و رادیویی برگزیده جشنواره مد و لباس فجر در آیین پایانی این رویداد هنری تجلیل می‌شوند.


دبیر کمیته علمی فرهنگی ششمین جشنواره مد و لباس فجر اعلام کرد که از رسانه و خبرنگاران برتر و فعال حوزه مد و لباس تجلیل می‌شود.


بر اساس اعلام مهدی محمودی، خبرنگاران برتر و فعالی که در این دوره در زمینه اطلاع رسانی و جریان سازی فرهنگی حوزه مد و لباس اسلامی و ایرانی پرداخته‌اند از سوی مسؤولان جشنواره مورد تجلیل قرار می‌گیرند.


بر اساس این گزارش، در این بخش خبرنگار برتر، رسانه برتر و خبر برتر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت. همچنین رسانه برتر و فعال دومین دوره نیز به شکل جداگانه تقدیر می‌شود.


ششمین جشنواره مد و لباس فجر اسفند ماه سال جاری در تهران و ۱۵ استان دیگر به شکل همزمان برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد