مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

کتاب «کامپوزیت‌های پلیمری تقویت‌شده با نانو الیاف کربنی» منتشر شد

دکتر حسن خندان، عضو هیات علمی گروه فیزیک دانشگاه گلستان به ایسنا گفت: این کتاب تالیف رونالد ال، پوودا و نیخیل گوپتاست که توسط دکتر مریم ابارشی، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور ترجمه شده است.  وی ادامه داد: اگر بخواهم به طور خیلی مختصر این کتاب را معرفی کنم باید بگویم  کتاب «کامپوزیت‌های پلیمری تقویت‌شده با نانو الیاف کربنی» ترجمه جدیدترین و در عین اختصار، جامع‌ترین کتاب در مورد کامپوزیت‌های پایه پلیمری تقویت‌شده با نانو الیاف کربنی است که توسط دو تن از استادان گروه مهندسی مکانیک و هوافضای دانشگاه نیویورک در سال ۲۰۱۵ نوشته شده است. این کتاب به ادعای انتشارات اسپیرینگر اولین منبع در این زمینه است و مطالب آن گویای پیشرفت‌هایی است که در تولید و خواص نانو الیاف کربنی، همچنین کامپوزیت‌های پایه پلیمری تقویت‌شده با آن‌ها به دست آمده است.

خندان گفت: در این کتاب می‌توان به انبوهی از مطالعات تجربی در زمینه کامپوزیت‌های پلیمری به همراه جزئیات تصاویر میکروسکوپ الکترونی و مقادیر تجربی خواص مکانیکی، گرمایی و الکتریکی انواع مختلف کامپوزیت‌های پلیمری، به همراه روند تغییرات خواص دسترسی داشت.
 
«کامپوزیت‌های پلیمری تقویت‌شده با نانو الیاف کربنی» با شمارگان ۱۰۰۰ جلد، در ۸ فصل و ۱۷۴ صفحه توسط جهاد دانشگاهی استان گلستان منتشر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد