مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

وضعیت هوای نساجی ایران ابری است‌

‌رییس هیات مدیره انجمن نساجی ایران گفت: وضعیت هوای صنعت نساجی ابری است و شرایط رکود و ناتوانی مردم در خرید باعث شده در حال حاضر تنها با 30 درصد ظرفیت خود فعالیت کند.
محمد مروج حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس استانداردهای بین‌المللی به ازای هرفرد 20 مترباید منسوجات نساجی تولید کنیم که ایران در بهترین حالی خود 800 میلیون مترتولید می‌کند و یک میلیارد و 600 میلیون مترآن نیازمند واردات به کشور است.  وی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات موجود تنها 30 درصد از نیاز کشور در زمینه منسوجات به صورت رسمی وارد ‌و بقیه به شکل قاچاق وارد بازار می‌شود.

مروج  حسینی با اشاره به کاهش قاچاق در چندماه گذشته گفت: با تصمیمات گرفته شده مبارزه ‌با قاچاق پایدارتر و ریشه دارتر شده و وضعیت قاچاق در پارچه و پوشاک کمتر شده است.

وی تصریح کرد: بنابر آمار در سال گذشته 15 میلیارد دلار واردات قاچاق به کشور به ثبت رسیده است، ولی میران قاچاق آمار صحیح و واقعی را نمی‌توان بدست آورد، مگر محصول خاصی از طریق واردات گمرک و صادرات گمرک‌های دیگر به دست آورد.

رییس هیات مدیره انجمن نساجی ایران افزود: عدد واقعی قاچاق از مابه التفاوت آمارهای ارایه شده از واردات گمرک کشور مقصد با میزان صادرات کشور مبدا به دست می‌آید‌.

مروج حسینی خاطرنشان کرد: دولت با دادن وام‌های 250میلیون ریالی به مردم توانست بازار خودرو را نجات بدهد و قرار بر دادن کارت‌های 100 میلیون ریالی بری خرید کالاها ایرانی بود که بانک مرکزی در این زمینه کمک نمی‌کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
milad دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 08:25 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد