مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

نیاز ایران به سالانه 50 میلیون مترمربع چادر مشکی

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تولید سالانه 10 میلیون مترمربع چادر مشکی در کارخانه حجاب شهرکرد گفت: سالانه به بیش از 50 میلیون مترمربع چادر مشکی در کشور نیاز است.
محمدرضا نعمت زاده روز سه شنبه در حاشیه بازدید از کارخانه تولید چادر مشکی (حجاب)شهرکرد در جمع خبرنگاران افزود: با فعال شدن چرخه تولید کارخانه حجاب شهرکرد، بخشی از نیاز کشور به چادر مشکی تامین می شود.  وی اظهار کرد: در سال های گذشته ماشین آلات عمومی کارخانه چادر مشکی فعال بوده ولی به دلیل برخی مشکلات اقتصادی در دنیا و کشور خط تولید این واحد صنعتی نیز با مشکل مواجه شد.
به گفته نعمت زاده، ماشین آلات و خط تولید این کارخانه از اواخر سال 93 با بیش از 20 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی فعال و از اواخر سال گذشته نیز تولید آزمایشی آن آغاز شد.

نعمت زاده با بیان اینکه این کارخانه هنوز به ظرفیت کامل تولید نرسیده است، افزود: هم اکنون این کارخانه 10 میلیون مترمربع تولید دارد که این میزان 30 درصد ظرفیت تولید این کارخانه است که بتدریج با نصب ماشین آلات به ظرفیت کامل خواهد رسید.

وی گفت: برای تکمیل خط تولید این کارخانه نساجی از آخرین ماشین آلات روز دنیا بهره گیری شده و انواع پرده، روسری نخی، ظریف، حریر و شیشه ای، ساتن، پیراهن، مانتو، مقنعه و شال را تولید می کند.

به گفته وی، تولید در این واحد در چهار بخش شامل آماده سازی نخ، مقدمه بافندگی، بافندگی با انواع ماشین آلات و قسمت رنگرزی و طرح پارچه انجام می شود.

شرکت نساجی حجاب شهرکرد در حدود 10 کیلومتری شهرکرد با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد