مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

واحد نساجی با تولید متمرکز انواع پارچه در خدابنده افتتاح شد

 رئیس صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: فاز نخست واحد نساجی با تولید متمرکز ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار متر انواع پارچه در خدابنده افتتاح شد.
ناصر فغفوری در مراسم افتتاح شرکت نگین پردیس پاسارگاد اظهار داشت: مبلغ کل سرمایه ثابت این شرکت که از پروژه‌های نساجی استان زنجان به شمار می‌رود 88 میلیارد و 692 میلیون ریال بوده است.   وی تصریح کرد: پروژه سرمایه‌گذاری خصوصی نساجی مجوز کامل ریسندگی، بافندگی، رنگ رزی، نساجی و دوخت و دوز را از دستگاه‌های ذی‌ربط اخذ کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به آغاز فاز نخست این پروژه بزرگ گفت: تمامی ماشین‌آلات پروژه سرمایه‌گذاری خصوصی نساجی در خدابنده خارجی بوده و ارزش ماشین‌آلات آن نیز یک هزار و 260 یورو اعلام شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت پروژه صنعتی از شهریور 95 آغاز و 18 ماه پس از آغاز عملیات اجرایی آن تکمیل می‌شود عنوان کرد: پس از تکمیل عملیات اجرایی این پروژه آغاز فاز دوم پروژه در دستور کار قرار می‌گیرد.

فغفوری ابراز کرد: در پروژه نساجی تولید متمرکز پارچه‌های جین، پنبه، پلی استر و ویسکوز سالانه به مقدار 2 میلیون و 400 هزار متر با آلایندگی پایین انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه نساجی به مدت 10 سال معاف از مالیات بوده و در منطقه بکری واقع شده است خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا این واحد با اشتغال‌زایی 43 نفر از صنایع تبدیلی و پاک منطقه به شمار رود.

احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم افزود: امیدوارین با تدوین برنامه‌های مشخص مشکلات و معضلات ناشی از بیکاری در شهرستان کاهش یابد که این مهم به طور قطع به ایجاد ثبات در نظام اسلامی کمک می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد