مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

ضربه قاچاق به صنعت نساجی کشور

 دبیر اتحادیه تولید نساجی و پوشاک با بیان اینکه قاچاق پوشاک، صدمه بزرگی به صنعت نساجی و پوشاک کشور وارد می کند، برخورد جدی با قاچاقچیان پوشاک را خواستار شد.   مهدی یکتا اظهار داشت: قاچاق یکی از مسائلی مهمی است که به صنعت پوشاک کشور صدمه بزرگی وارد می کند، البته مبارزه با قاچاق پوشاک انجام شده و می شود اما باید با جدیت بیشتری صورت بگیرد.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران از 13 تا 16 شهریور ماه، افزود: در این نمایشگاه، طرح های جدید تولید شده توسط تولیدکنندگان داخلی که برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی ما است، عرضه و معرفی خواهند شد.

وی افزود: در این نمایشگاه حدود 50 شرکت داخلی و 30 شرکت کننده خارجی ،ضمن ارائه جدیدترین کلکسیون های تولیدی خود، نوین ترین طرح های تولیدی برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی را مطرح و معرفی خواهند کرد.

یکتا گفت: امسال برای نخستین بار سیستم کدگذاری بین المللی GS1 با همکاری مرکز ملی شماره گذاری ایران اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این سیستم که با اپلیکیشن های خاص طراحی شده است غرفه داران می‌توانند تمام اطلاعات آماری و کیفی محصولات خود را طی چند ثانیه به سمع و نظر بازدیدکنندگان برسانند و هر بازدید کننده هم با نصب برنامه مورد نظر، به محض ورود به سالن تمام اطلاعات دلخواه خود را بدون کمترین محدودیت دریافت خواهد کرد.

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در ادامه به کسب اطلاعات و پیشنهادات فروشندگان در نقاط مختلت کشور اشاره کرد و گفت: امسال 45 اکیپ از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه به 45 شهر برگزیده ایران اعزام شده و با اطلاع رسانی به خرده فروشی های لباس و جمع آوری اطلاعات آنان پشتوانه قابل اعتنایی برای نمایشگاه فراهم کرده است

وی خاطر نشان کرد: بر اساس اطلاعات کسب شده از واحد های تولیدی پوشاک، متصل نبودن آنها به سیستم توزیع، مشکل بزرگ این واحدها است که با طرح فوق میتوان امیدوار بود سهم بازار از محصولات داخلی افزایش یابد.

وی ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقای سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی را به عنوان مهمترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران بیان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد