مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

فعالیت بیش از 9 هزار واحد تولیدی در صنایع نساجی و پوشاک کشور

9 هزار و 818 واحد تولیدی در صنایع نساجی و پوشاک کشور فعالیت می کنند.

اعضای هیات مدیره انجمن ها ، اتحادیه ها و کارخانه های نساجی و پوشاک کشور از واحدهای نساجی مازندران بازدید کردند .
در این بازدید مشکلات و راه های ظرفیت سازی و بهره وری بهینه از این صنعت بررسی شد .  درنشست این هئیت با مدیران وصاحبان صنعت نساجی و پوشاک و فرش شهرستان قائم شهر همچنین بر ضرورت راه اندازی تشکل همگن صنایع نساجی و پوشاک در مازندران با هدف شناسائی نقاط قوت وضعف و تعیین استراتژیک تولید وتجارت محصولات نساجی و پو شاک و فرش تاکید شد .

رئیس هئیت مدیره جامعه متخصصان نساجی ایران ، همچنین در این بازدید به خبرنگار ما گفت :فعالیت نه هزار و 818 واحد تولیدی در صنایع نساجی و پوشاک از ظرفیتهای این حوزه است که این میزان معادل 11درصد کل بنگاههای فعال تولیدی است.

فیضی اشتغالزائی 12 درصدی صنایع نساجی و پوشاک را فرصت خوبی برای ایجاد شغل و تولید دانست و افزود :بر اساس آمار سال 90 میزان شاغلان در صنعت نساجی وپوشاک و چرم کشور 647 هزار نفر یعنی معادل 21درصد کل صنایع کشور بوده است.

وی همچنین با اشاره به تصاحب بازارهای منطقه به دست نمایندگان کشورهایی چون چین ، ترکیه ،پاکستان و هند گفت: مصرف کل بازار داخلی ایران به پوشاک سالیانه بیش از 30 هرار میلیارد تومان است.

رئیس هئیت مدیره جامعه متخصصین نساجی ایران ، چشم انداز صنعت نساجی و پوشاک ایران در افق 1404 را دستیابی به جایگاه سوم صنعت نساجی منطقه خاورمبانه و دستیابی به رتبه پنجاه ام جهان اعلام کرد و گفت: تحقق این اهداف با تکیه بر رقابت پذیری ، نوسازی و سرمایه گذاری همراه با توسعه فناوری و ارتقای بهره وری امکان پذیر خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد