مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

نساجی قائم شهر از لیست خصوصی سازی خارج شود

مدیر جدید نساجی شماره یک قائم شهر گفت: نساجی قائم شهر برای رسیدن به تولید و جذب سرمایه گذار باید از لیست خصوصی سازی خارج شود.
به گزارش ایسنا، علیرضا خوران، سرپرست کارخانه نساجی شماره 1 در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه وضعیت نساجی رو به روند تولید قرار خواهد گرفت،  افزود:  در حال حاضر واحدهای ریسندگی، مقدمات و بافندگی کارخانه نساجی قائم شهر فعال هستند. این کارخانه هم اکنون با بیش از 200 کارگر در سه شیفت کاری مشغول فعالیت است.  وی افزود: با توجه به بدهی های کارخانه و دریافت بودجه ای برای تامین این مهم در حال حاضر شرایط کارخانه نساجی در حالت عادی قرار گرفته است.

خوران تصریح کرد: به دلیل نبود سرمایه گذاری که دارای شرایط تحویل و اداره کارخانه باشد کارخانه دچار توقف شد.

وی، علت اصلی توقف چرخه تولید را اضافه شدن  نساجی در لیست خصوصی سازی عنوان کرد و تنها راه برون رفت از این تنگنا را خروج از لیست خصوصی عنوان کرد و افزود: با توجه به موانعی که در خارج شدن از لیست خصوصی سازی وجود دارد نمایندگان حوزه انتخابیه قائم شهر و سایرین در حال رایزنی برای این اتفاق هستند.

خوران ابراز امیدواری کرد با توجه به پرداخت معوقات و بدهی های کارخانه به کارگران، بحران را رفع کند و نساجی برای بار دیگر جانی دوباره بگیرد.

به گزارش ایسنا، از سوی معظمی رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران؛ "علیرضا خوران" به عنوان سرپرست و عضو موظف هیات مدیره کارخانه نساجی قائم شهر(شماره یک) منصوب شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد