مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

از امکانات وزارت نیرو برای تبلیغات استفاده نشود

وزیر نیرو گفت: اگر فردی که مسئولیتی در شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو دارد از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیدایی استفاده کند، به شدت با وی برخورد خواهد شد.  

حمید چیت چیان در پانزدهمین همایش مدیران ارشد وزارت نیرو اظهار داشت: اگرچه واگذاری فعالیت ها و اجرای پروژه ها به بخش خصوصی روکیرد بسیار مناسبی است که تمامی شرکت ها باید آنرا مورد توجه قرار دهند، اما مدیران ارشد آب و برق کشور باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند که کیفیت کار بخش خصوصی که اجرای پروژه ای را برعهده می گیرد مطلوب باشد.

وی افزود: نباید این باشد که ما پروژه ای را به بخش خصوصی واگذار کنیم و به علت اجرای بی کیفیت آن، مردم هزینه های این کار را بپردازند.

وزیر نیرو با اشاره به واگذاری 97 پروژه به بخش خصوصی در بخش اب و فاضلاب کشور< گفت: رویه مناسبی که در صنعت آب و فاضلاب شکل گرفته باید به دیگر بخش ها تسری پیدا کند و شاهد افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت اب و برق کشور باشیم.

چیت چیان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرنگار رهبری تصریح کرد: مدیران ارشد وزارت نیرو و مدیران شرکت های زیرمجموعه این وزارتخانه نیز همچون دیگر آحاد جامعه در انتخابات شرکت می کنند و به کاندیداهای مورد نظر خود رأی می دهند.

وی افزود: مبادا در این راه از موضع کاری خود، نسبت به کاندیدایی اعلام حمایت کنید؛ اگر فردی که مسئولیتی در شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو دارد از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیدایی استفاده کند، به شدت با وی برخورد خواهد شد.

وزیر نیرو در خصوص کاهش قیمت جهانی نفت گفت: متأسفانه کشور ما با بیماری کهنه و مضمنی به نام وابستگی به بودجه نفتی مواجه بوده و هست، اگرچه در طی سالها تلاش شده این وابستگی کاهش یابد و در این راه موفقیت هایی نیز کسب شده< اما باید به نقطه ای برسیم که به جای وابستگی به نفت و درآمدهای آن، به دانش فرزندان دانشمند این کشور متکی باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد