مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

از افغانستان غافل نشوید!

 معاون مدیر کل بهبود فرآیند‌های اقتصادی ستاد مبارزه با کالا و ارز گفت: در حال حاضر بازار مناسبی برای سرمایه‌گذاری و صادرات کالاهای مختلف در افغانستان وجود دارد ولی نا امنی‌های موجود در آن کشور در برخی مواقع باعث ترس تجار و بازرگانان می‌شود اما این موضوع نباید مانع توجه به مزیت‌های صادراتی افغانستان برای ما باشد.  
ادامه مطلب ...

دلایل عمده قاچاق پوشاک چیست؟

 عضو جامعه متخصصین صنایع نساجی کشور معتقد است: تا زمانی که صنعت نساجی از جمله صنایع درجه 2 و صنعت خودروسازی که چندان هم موفق نیست از جمله صنایع درجه اول است، این صنعت با رشد چندان قابل قبولی همراه نخواهد شد.  
ادامه مطلب ...

60 درصد بازار 11 میلیاردی پوشاک قاچاق است

نخستین شهرک صنعتی پوشاک به دستور رییس جمهور توسط معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کلنگ زنی شد. این شهرک صنعتی تخصصی قرار است در مساحت بیش از 150هکتار در جنوب استان تهران راه اندازی شود. به گفته مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، کار عمرانی ایجاد زیرساخت های این شهرک از امروز سوم دی ماه آغاز می شود و پذیرش واحد های تولیدی در آن از نیمه دوم سال آینده امکان پذیر خواهد بود.  
ادامه مطلب ...

واحدهای تولیدی برای پرداخت حقوق و پایان کار نقدینگی ندارند

رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: هر سال واحدهای تولیدی نیاز به تامین نقدینگی و چند ماه حقوق و پایان کار پرسنل دارند که باید در تصویب بودجه‌های استانی در این زمینه بانک‌ها و مراکزی که می‌توانند تامین کننده نقدینگی باشند حمایت شوند. 
ادامه مطلب ...

پیشنهاد ایران به ترکیه برای راه‌اندازی شهرک صنعتی پوشاک

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران با توجه به ابراز علاقه‌مندی صادرکنندگان منسوجات ترکیه برای سرمایه‌گذاری در ایران، به آنها پیشنهاد داد تا با مشارکت ایرانی‌ها شهرک‌های صنعتی تولید پوشاک راه‌اندازی کنند. 
ادامه مطلب ...