مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

کارخانجات نساجی بروجرد تعطیل نمی‌شود

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: رایزنی‌های انجام شده با هیئت مدیره کارخانجات نساجی این شهرستان منتج به ادامه حیات کاری و عدم تعطیلی آن شد.  علاء‎‎الدین بروجردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار کرد: توسعه و نصب تجهیزات جدید در کارخانجات نساجی این شهرستان در دستور کار مدیر عامل و هیئت مدیره این کارخانه قرار دارد.

وی عنوان کرد: هیئت مدیره نساجی بروجرد جزو سرمایه گذاران فعال و پرتلاش کشور در صنعت نساجی محسوب می‌شوند و تعدیل نیرو در دستور کار آنها قرار ندارد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش‌ها به منظور رفع مشکلات کارخانجات نساجی این شهرستان و جلوگیری از تعدیل نیروی کار این کارخانه ادامه دارد.

بروجردی به بازدید چند روز پیش با همراهی استان لرستان از کارخانجات نساجی شهرستان بروجرد اشاره و تاکید کرد: در این بازدید مساله تعدیل نیروهای این کارخانجات منتفی و تصمیم‌گیری‌هایی برای تقویت ابعاد کاری این واحد صنعتی انجام شده است.

وی مشکلات مالی را عمده‎ترین مشکل کارخانجات نساجی بروجرد برشمرد و خاطرنشان کرد: مشکلات مالی نباید عاملی بر ضربه زدن به برند این کارخانه باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت بالغ بر یک‌هزار نفر در کارخانجات نساجی این شهرستان یادآور شد: جلساتی به منظور رفع مشکلات این کارخانه و نگرانی کارگران آن از بیکاری با مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شده است.

لازم به ذکر است، خبر تعطیلی کارخانجات نساجی بروجرد از ابتدای دی ماه نگرانی کارگران این کارخانه را در پی داشت که با تدابیری از سوی مسئولان شهرستانی و استانی این نگرانی رفع شده است.

گفتنی است، با توجه به استقرار قریب به  35 درصد صنایع استان لرستان در شهرستان بروجرد و جایگاه این شهرستان در حوزه صنعت و تولید لرستان، رفع مشکلات احتمالی آنها نیازمند همکاری مسئولان شهرستانی و استانی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد