مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

روند نزولی تولید فرش دستباف در زنجان

 مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی فرش دستباف روستایی استان زنجان گفت: میزان تولید فرش دستباف در استان زنجان طی سال های اخیر کم شده و روند نزولی به خود گرفته است.  ناصر باباخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود:با توجه به مشکلات متعدد در زمینه های مختلف در عرصه بین الملل از جمله کمبود نقدینگی و نا امنی های موجود در منطقه میزان علاقه مندی برای خرید فرش دستباف کاهش یافته است و افراد سرمایه های خود را برای خرید ارز و طلا به کار می گیرند.
مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی فرش دستباف روستایی استان زنجان به برپایی نمایشگاه فرش طی آذر درمحل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان اشاره کرد و گفت: این اتحادیه 23 دی ماه در نمایشگاه فرش آلمان شرکت می کند.
باباخانی فعالیت در حوزه بیمه قالیبافان، ارائه مواد اولیه به متقاضیان و پرداخت تسهیلات حداقلی به قالیبافان را از جمله اقدامات این اتحادیه برشمرد.
مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی فرش دستباف روستایی استان زنجان نخ مرینوس و نساجی ابریشم را از جمله مواد به کار رفته در تولید فرش دستباف این استان عنوان کرد.
باباخانی نظارت های در حال انجام از سوی دستگاه های متولی از جمله اداره کل استاندارد و بخش بازسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان برای توزیع مواد اولیه مرغوب از سوی توزیع کنندگان این نوع مواد را مناسب ارزیابی کرد.
وی اضافه کرد: در زمان حاضر 12 هزار بافنده به صورت ثابت در قالب هفت شرکت تعاونی و بیش از هفت هزار نفر نیز به صورت موقت عضو این اتحادیه هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد