مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

برندهای فرش ماشینی و موکت به 40 الی 50 مورد افزایش می‌یابد

عضو هیأت مدیره جامعه متخصصین نساجی ایران گفت: تعداد برندهای عرضه‌کننده فرش ماشینی و موکت در فهرست اعطای کارت 10 میلیون تومانی برای خرید کالای ایرانی بسیار کم است.  علیرضا حائری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه رقم تعیین شده برای خرید کالای ایرانی رقم بسیار ناچیزی است گفت: متأسفانه تعداد برندهای معروف فرش ماشینی و موکت در لیست کالاهای مورد تأیید وزارت صنعت، معدن و تجارت که مشمول خرید از طریق کارت اعتباری 10 میلیون تومانی می‌شوند؛ حتی پنج درصد از تولیدکنندگان فرش و موکت در کشور را شامل نمی‌شوند.
وی افزود: چنانچه تعداد برندهای معروف داخلی تولیدکننده فرش ماشینی و موکت به 40 برند برسد تنها پنج درصد از رسته تولیدکنندگان فرش ماشینی و موکت را شامل می‌شود چرا که در حال حاضر 1000 واحد تولیدکننده فرش ماشنیی در کشور فعال هستند.
عضو هیأت مدیره جامعه متخصصین نساجی ایران با اشاره به اینکه تولیدکنندگان در صنعت نساحی به وزارت صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد دادند که به لیست کالاهای تعیین شده جهت خرید با کارت 10 میلیون تومانی برخی از برندهای مطرح و باکیفیت پوشاک داخلی را نیز اضافه کنند، اظهار کرد: بر اساس اعتراضاتی که از سوی تولیدکنندگان کالاهای داخلی در بخش پوشاک و صنعت نساجی صورت گرفته وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز شخص وزیر برای افزایش تعداد تولیدکنندگان به ویژه در بخش پوشاک و فرش ماشینی و موکت فراخوان داده است.
به گفته حائری وزیر صنعت معدن وتجارت وعده داده است که به تدریج تعداد تولیدکنندگان داخلی و صاحب برند در فهرست مذکور افزایش یابد.
وی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در صورت اضافه شدن تولیدکنندگان بیشتری در بخش صنعت نساجی و نیز صنعت پوشاک به فهرست خرید از طریق کارت اعتباری شاهد رونق چشمگیری در صنعت نساجی باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد