مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

10 برند برتر پوشاک مردانه ایتالیا

وقتی ما به فشن ایتالیایی فکر میکنیم پیچیدگی، ظرافت و کلاس فقط کمی از عباراتی است که به ذهنمان می رسد. خانه بهترین طراحان و بزرگترین تولید کننده های پارچه، شکی نیست که ایتالیا در دنیای پوشاک مردانه از مشهورترین هاست.  

اما به جز نامهای بزرگی چون dolce & gabbana , gucci , prada , armani و versace چه برندهای ایتالیایی دیگری نباید از مرکز توجه شما دور بمانند؟ ذهن خودتان را باز کنید و با ما 10 برند کمتر شناخته شده ایتالیایی که شایستگی جا گرفتن در کمد لباس های شما را دارند بیشتر بشناسید!

1. Tod's

تادز بدون شک یکی از بهترین داستان های موفقیت ایتالیاست. از یک بیزنس فامیلی و خانگی در سال 1990 به یک خرده فروشی لوکس چرم در سطح جهانی تبدیل شد.

جهت مشاهده محصولات به آدرس Tods.com مراجعه کنید.

tods

2.Corneliani

این برند کار خود را از دوخت کت در سال 1930 در میلان آغاز نمود. اما امروزه کار تهیه و طراحی لباس فرم شیک برای مردان مهم را بر عهده داشته و لباس های دست دوز این برند در برترین فروشگاههای لندن همچون هارودز و سلفریج به فروش می رسد.

مشاهده نمونه محصولات در corneliani.com

corneliani

3.Incotex

یکی از 4 برند تحت مالکیت گروه slowear ، برند Incotex برای شلوارهای با برش های فوق العاده و شلوارک های خوش دوخت که در تمام فروشگاهها طرفداران بسیاری دارد مشهور است.

incotex تبدیل به نامی پیشرو در زمینه استایل smart-casual شده و نام خود را بر روی مرغوب ترین پارچه ها که به بهترین شکل طراحی شده و با قیمتی متناسب ارائه می شود، لیبل  میکند.

مشاهده محصولات در Mr porter

mrporterincotex

4.Brioni

برندی ساختار شکن! این برند قواعد جدیدی برای فشن اروپا و ایتالیا تعریف کرده است. مناسب برای مردانی که علاقه دارند همواره متفاوت از دیگران ظاهر شده و استایل خاص خودشان را دارند.

از کت های با پارچه های پرینت شده تا شلوارک های گرافیکی کتان ، brioni از پارچه های پرینت شده و الگوهای تکرار شونده نمی ترسد اما برش های زیبا را نیز فراموش نمیکند!

مشاهده محصولات در brioni.com

brioni

5.Anderson’s

برندی از پارمای ایتالیا، این برند تخصصی کمربند توسط کارلو والنتی با پیشینه انگلیسی بنیان شده است. نام برند نیز مشخصا انگلیسی بوده و نشان دهنده استایل کلاسیک بریتانیایی این برند است.

هنوز هم هر کمربند با دست در کارخانه ها تهیه شده و با جزییات لوکس کامل می شود.

مشاهده در mr porter

andersons

6.Borsalino

از کمربند تا کلاه، برند ایتالیایی Borsalino در تمام دنیا برای کالکشن های نفیس کلاه بویژه مدل فدورا همواره تحسین شده است.

تمرکز بر روی زیبایی کلاسیک و به جا مانده از قدیم به همراه کیفیت در کلاهدوزی برای مردان شیک شهر بسیار ایده آل بوده است. حالا Borsalino امضای خود را بر روی کلاه های فدورا حفظ نموده و هم برای مردان با ظاهر رسمی و هم با ظاهر خودمانی پاسخی دارد.

Borsalino

7.Canali

ساختن، کلید بقای این برند خانوادگی ست که نسل به نسل از سال 1934 تا کنون در تبار Canali باقیمانده است.

امروز این برند به تولید لباس هایی که با برش های بی عیب و نقص تهیه میشوند ادامه می دهد، علاوه بر آن تهیه لباس های خودمانی که برای کاربرد روزمره مناسب هستند به تولیدات این برند اضافه شده است.

canali

8.Boglioli

وفتی خیاط ایتالیایی که برای بهترین خانه های مد ایتالیا خیاطی میکرد، دست به کاری می زند که در آن بهترین است : تولید و تهیه بهترین کت و شلوارهای مردانه با تکنیک های سنتی خیاطی!

نتیجتا تبدیل به یکی از مشهورترین برندهای ایتالیا در زمینه تهیه لباس های حوش دوخت مردانه شد.

boglioli

9.L.B.M. 1911

متودهای سنتی تهیه لباس و بهترین کارخانه های تولید پارچه تنها بخشی از میراث این برند می باشد. طراحی های بی زمان در سطوح جهانی و استفاده از رنگهای خاص از ویژگیهای دیگر برند L.B.M. 1911 هستند.

L.B.M. 1911

10. Loro Piana

پارچه ها اولین تخصص این برند بود درست بیست سال پیش زمانی که هنوز راهی به دنیای طراحی باز نکرده بودند. حالا اما برند Loro Piana تبدیل به پیشروی بازار شده است بویژه با پارچه های کشمیر و مرینوس ، کالکشن های ساده و بدون زمان و وقار و زیبایی این برند...

Loro Piana

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد