مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

کارخانه کرمانیت کرمان بازگشایی شد

رئیس شورای کارگری کارخانه کرمانیت از بازگشایی مجدد این کارخانه و خوشحالی کارگران در شب عید خبر داد.

به گزارش گیل تکس به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، رسول پورشجاعی رئیس شورای کارگری کارخانه کرمانیت با اشاره به تعطیلی کارخانه کرمانیت از سال ۹۱، گفت: این کارخانه در سال ۹۱ به دلیل آزبستی بودن تعطیل شد و کارگران یکسال از بیمه بیکاری استفاده می کردند.

  وی با اشاره به اینکه پس از یکسال مدتی نیز با استفاده از الیاف مصنوعی کارخانه شروع بکار کرد، اظهار داشت: اما به دلیل تعطیلی دو ساله و نپرداختن حقوق کارگران و همچنین بدهی سهامداران به تامین اجتماعی و دارایی از تولید ممانعت شد.

پورشجاعی با بیان اینکه با پی گیری های پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس جلسه ای در تهران با سهامداران کارخانه برای بازگشایی برگزار شد، گفت: در این جلسه مقرر شد بدهی سهامداران در دو نوبت قبل از عید امسال و مابقی بعد از سال پرداخت شده و کارخانه تولیدات خود را انجام دهد.

وی عنوان کرد: همچنین مقرر شد سه ماه حقوق کارگران نیز پرداخت شود و بدلیل اینکه کار کردن در این کارخانه از کارهای سخت و زیان آور است از ضریب چهار درصد استفاده و سن بازنشستگی به ۲۰ سال برسد.

رئیس شورای کارگری کارخانه کرمانیت با ابراز خرسندی از اینکه کارخانه پس از مدت دو سال و چهار ماه تعطیلی، قبل از شروع سال جدید و در دی ماه ۹۳ تولید خود را آغاز کرد، گفت: در این کارخانه ۸۶ نفر دوباره مشغول به کار شدند.

وی با تشکر از پی گیری پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، افزود: شروع به کار کارخانه با خوشحالی کارگران در شب عید مواجه شد و به همین دلیل از صمیم قلب از زحمات این نماینده برای راه اندازی و حفظ و صیانت از نیروی کار کارخانه قدردانی می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد