مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

کارخانه‌های نساجی با 50 درصد ظرفیت کار می‌کنند

دبیر انجمن نساجی استان اصفهان گفت: در حال حاضر مشکلات زیادی سد راه نساجی اصفهان است، کارخانه‌ها با ظرفیت 40 تا 50 درصد کار می‌کنند که جای تاسف است.
 مظفر چلمغانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت نساجی در استان اصفهان اظهار کرد: اصفهان روزی قطب نساجی ایران و منطقه بوده است اما در حال حاضر با آن روزها فاصله داریم. 
  وی ادامه داد: در حال حاضر مشکلات زیادی سد راه نساجی اصفهان است، کارخانه‌ها با ظرفیت 40 تا 50 درصد کار می‌کنند که جای تاسف است.

دبیر انجمن نساجی استان اصفهان یادآور شد: متاسفانه شرایطی به وجود آمده که کارخانه‌ها برای تعیین مبلغی جزئی با مشکل روبه‌رو هستند و گاهی حتی تولید آنها متوقف می‌شود.

وی عنوان کرد: فروش کارخانه‌ها کاهش شدیدی داشته و آنها را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده است که جای دارد مشکلات این واحدها به طور دقیق واکاوی و برطرف شود.

چلمغانی گفت: متاسفانه واردات محصولات نساجی مشابه به شدت به صنعت نساجی ضربه زده، وضعیت به گونه‌ای است که از در و دیوار محصولات خارجی وارد می‌شود و این موضوع هر روز وضع این صنعت را بدتر می‌کند.

وی بیان کرد: مشکلات زیاد است و البته طرح‌هایی مانند بهبود فضای کسب و کار و لایحه حمایت از تولید هم نتوانسته‌اند مشکل صنایع را برطرف کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد