مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

معرفی واحدهای نساجی برای دریافت بیش از 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات

مدیر کل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت : طی یک سال گذشته چندین واحد نساجی متقاضی تسهیلات برای تامین 9125 میلیارد ریال معرفی شدند .  گلنار نصرالهی گفت: این اقدام به منظور افزایش توان مالی خرید مواد اولیه وارداتی برای رشد تولید و صادرات انجام شد.
 
وی پیگیری مسائل مربوط به واحدهای بزرگ از جمله پلی اکریل ایران و و نیز طرح بازسازی و نوسازی صنایع چرم و کفش و تعیین کیل مصرف کالاهای صادراتی به منظور استرداد حقوق گمرکی و نیز مشارکت در تعیین اولویتهای سرمایه گذری را از دیگر اقدامات این دفتر در سال گذشته عنوان کرد.
 
طرح پیشنهاد تعیین عوارض صادراتی برای انواع پوست و محصولات پوستی و سالامبور و نیز همکاری با سازمان فنی وحرفه ای کل کشور درجهت تهیه سرفصل مطالب دروس مرتبط با حوزه کاری و بررسی طرح های تحقیقاتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای همکاری با طرح کمکهای فنی واعتباری واعلام نیازهای پژوهشی به موسسه مطالعات وپژوهشهای بازرگانی از دیگر اقدامات انجام شده دفتر نساجی و پوشاک وزارت صنعت ، معدن و تجارت طی یکسال گذشته عنوان شده است.
 
نصرالهی افزود : ایجاد رشته های جدید درصنایع نساجی، پوشاک، چرم وکفش مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در دستور کار این دفتر قرار گرفت و در این زمینه کمیته شورای راهبردی را برگزار کردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد