مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

بزرگترین کارخانه تولید موکت خاورمیانه در بروجن قرار دارد

مدیر عامل کارخانه تولید موکت ظریف مصور گفت: شرکت تولید موکت ظریف مصور بزرگ ترین کارخانه تولید موکت خاور میانه است که در شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری فعالیت می کند.

  امیر حسین طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال جاری تولیدات این کارخانه افزایش داشته است از این رو نیرو های جدیدی نیز در کارخانه مشغول به کار شدند.

وی تصریح کرد: سال گذشته این کارخانه با تولید 60 میلیون متر موکت بزرگترین تولید کننده موکت در خاورمیانه شناخته شد.

طباطبایی ادامه داد: تولیدات این کارخانه به کشور های افغانستان، پاکستان، ارمنستان و هند صادر خواهد شد.

مدیر عامل کارخانه تولید موکت ظریف مصور با اشاره به اینکه این کارخانه افزایش تولید الیاف در سال گذشته را داشته است، بیان داشت: سال گذشته برای اولین بار الیاف این کارخانه به ترکیه صادر شد.

وی یادآور شد: یکی از اهداف سال جاری در این است که تولیدات خود را به 82 میلیون متر برسانیم که از اول سال جاری تا کنون 12،5 میلیون متر تولید موکت داشته ایم.

طباطبایی با بیان اینکه در سال گذشته هدف این کارخانه بر این بوده است که تولیدات خود را به 75 میلیون متر برساند، اذعان داشت: در سال گذشته تولیدات به 65 میلیون متر رسید و تنها 85 درصد از آن هدف تحقق پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه تحریم ها بر قطعات یدکی این کارخانه تاثیر گذاشت است، عنوان کرد: تحریم ها در فروش ما نتوانست تاثیری داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد