مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

شاخص بورس در سراشیبی

به گزارش گیل تکس به نقل از ایسنا، بازار سهام امروز حرکت خود را با روند نزولی آغاز کرد و با کاهش قیمت ها مواجه شد.به این ترتیب بازار سهام که در روزهای گذشته و تحت تاثیر طرح جدید بورس در حمایت از حقوق سهامداران خرد، خود را مثبت نگه داشته بود، امروز به مدار منفی رفت و با افت 43 واحدی مواجه شد.
  به این ترتیب شاخص بورس تهران که تا کانال 81 هزار و 399 واحد افزایش یافته بود در نهایت در کانال 81 هزار و 226 واحد توقف کرد.
 
در بازار امروز شرکتهای پالایشگاه بندرعباس، بانک صادرات، پتروشیمی شازند، ملی مس، پالایش نفت اصفهان، توسعه معادن و فلزات، فولاد مبارکه، هلدینگ خلیج فارس و توسعه معادن روی بیشترین تاثیر را در افت شاخص بورس گذاشتند.در مقابل شرکت‌های مخابرات، ارتباطات سیار، خدمات انفورماتیک، نفت بهران، دارویی تامین و سیمان فارس و خوزستان مانع از افت بیشتر شاخص شدند.
 
در حالی که در بازار امروز صف‌های خرید دو صنعت دارو و ساختمان مستحکم بود که صنایع پالایشی و فلزی با روند منفی مواجه شدند و صنعت پالایشی بیشترین تاثیر را در افت بورس گذاشت به طوری که شرکت‌های داروسازی جابربن حیان، مخابرات و سرمایه‌گذاری البرز از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و نیرو ترانس، حفاری شمال و سرمایه گذاری صنعت نفت بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.
 
همچنین در بازار امروز نماد مخابرات با اعمال محدودیت دامنه نوسان مورد بازگشایی قرار گرفت تا با صف خرید 20 میلیونی مواجه شود؛این شرکت پیش بینی سود هر سهم سال مالی 93 را با 17 درصد افزایش برابر با 535 ریال اعلام کرده است.
 
به این ترتیب در بازار امروز حجم معاملات کاهش یافت و تنها 175 میلیون سهم به ارزش 73 میلیارد تومان معامله شد و ارزش بازار سرمایه به در سطح 399 هزار میلیارد تومان باقی ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد