مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

زنجان به لحاظ حجم صنایع نساجی رتبه دوم کشور را دارد

استاندار زنجان با بیان اینکه صنعت نساجی بخش عمده ای از صنایع این استان را شامل می شود، گفت: زنجان دومین استان به لحاظ حجم صنایع نساجی در سطح کشور است.

  

جمشید انصاری روز سه شنبه در جریان بازدید از شرکت های نیک ریس،به مشکلات فراوان صنایع نساجی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: مشکلات نساجی کشور به قدری است که تکالیفی در قانون بودجه برای حمایت و حل مشکلات آن پیش بینی شده است.

وی بر لزوم تشکیل کارگروه ویژه برای شناسایی و دسته بندی مشکلات صنایع نساجی تاکید کرد و یادآورشد: این کارگروه پس از بررسی مشکلات نساجی، نحوه برخورد با این صنعت در بخش های مختلف مالیاتی و بانکی را در قالب یک بسته حمایتی ویژه ای تدوین و جهت دریافت حمایتهای لازم به دولت ارائه خواهد کرد.

بیک زاده مدیر عامل شرکت نیک ریس نیز گفت: ارزش کارخانه 40 میلیون یورو بوده و 600 نفر پرسنل در این واحد مشغول به کار هستند.

استاندار زنجان همچنین در بازدید از شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی و شرکت زامینی پوشان با اشاره به اینکه این شرکت توانسته یکی از مشکلات جدی کشور در صنعت دام و طیور را حل کند، گفت: عملکرد این واحد کوچک نشان می دهند که کارهای بزرگ را می توان در ابعاد کوچکتر به گونه ای مثبت ساماندهی کرد.

انصاری با بیان اینکه شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی در صنعت دام و طیور حرف اول را در کشور می زند افزود: این شرکت با ماشین آلات پیشرفته در تکنولوژی و تجهیزات دامداری و شیردهی بی بدیل است.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی در صنعت دام و طیور علاوه بر تقویت بازارهای داخلی در بازارهای منطقه ای هم نقش تاثیرگذاری دارد.

مهندس پرستو مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی نیز با بیان اینکه این شرکت در سال 75 با سرمایه گذاری 500 هزار تومان به بهره برداری رسیده است، گفت: این شرکت هم اکنون طی شش مرحله به سرمایه شش میلیارد تومانی دست یافته که 20 درصد سهام آن بصورت شناور و 80 درصد آن متعلق به شرکتهای بنیاد شهید می باشد.

مهندس پرستو افزود: شیردوش های این شرکت با ظرفیت بالا به کشورهای آسیای میانه و آفریقا صادر می شود.

به گفته وی صادرات شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی زنجان در زمینه ماشین آلات شیردوشی مبلغی بالغ بر یک میلیون و 300 هزار دلار می باشد.

گفتنی است میانگین تولیدات شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی درکشور 36 درصد و دارای 35 نفر پرسنل می باشد این شرکت همچنین به تولید شیر دوش های خرچنگی کلاسیک 300سی سی ،متاترون p21، دماترون ،سیستم دانخوری زنجیری، هواکش 48اینچ،فعالیت دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد