مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

حضور 28 شرکت ایرانی در بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش‌ها در آلمان

دبیر انجمن صنایع نساجی ایران از حضور 28 شرکت ایرانی در بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی فرش و کفپوش‌ها در هانوفر آلمان خبر داد.
علیرضا حائری در گفت و گو با خبرگزاری فارس در مورد نمایشگاه دموتکس 2014 آلمان که از 11 تا 14 ژانویه امسال در شهر هانوفر برگزار شد، اظهار داشت: دموتکس هانوفر، بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی جهانی در زمینه فرش و کفپوش است که هر ساله تعداد زیادی از فعالان این صنعت از سراسر جهان در آن حضور دارند.
  

وی تصریح کرد: حدود 1350 شرکت از 58 کشور جهان در این نمایشگاه حضور داشتند و جدیدترین محصولات خود را مانند فرش دستباف، فرش ماشینی، پارکت‌های چوبی، کفپوش‌های صنعتی، انواع لمینت، سنگ‌های طبیعی و سرامیک عرضه کردند.

حائری ادامه داد: در نمایشگاه دموتکس سال 2014 شرکت‌های تولیدی موفق ایرانی نیز حضور قابل توجهی داشتند.

وی افزود: در این نمایشگاه حدود 1350 شرکت از 58 کشور جهان به عنوان غرفه‌دار حضور داشتند و حدود 45 هزار بازدیدکننده از بیش از 80 کشور جهان، از آخرین محصولات و تکنولوژی‌ شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بازدید کردند که نسبت به دوره گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

دبیر انجمن نساجی ادامه داد: در نمایشگاه آلمان، تولیدکنندگان هندی بیش از 20 درصد تعداد غرفه‌ها را به خود اختصاص دادند و پس از آن، کشورهای آلمان (16 درصد)، چین (15 درصد)، ترکیه (9 درصد)، بلژیک (7 درصد)، هلند (4 درصد)، ایتالیا (4 درصد)، ایالات متحده آمریکا (3 درصد)، بریتانیا (2 درصد) و ایران (2 درصد) جزء 10 کشور نخست از نظر بیشترین تعداد غرفه در نمایشگاه سال جاری قرار داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد