مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

دعوت از هیئت اصفهانی برای بازدید از صنعت نساجی هند

 به گزارش گیل تکس به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، رایزن بازرگانی سفارت هند که در رأس این هیئت برای بازدید از این نمایشگاه به اصفهان سفر کرده بود، پس از بازدید از نمایشگاه و در دیدار با مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اظهار کرد: این نمایشگاه بسیار جامع بود و ما امیدواریم در نمایشگاه‌های بعدی اصفهان بتوانیم حضور مناسب و فعالی داشته باشیم.
  

آرن کومار پوری با بیان این که ماشین‌آلات، قطعات و الیاف در این نمایشگاه به صورت جامع به نمایش در آمده است، افزود: بسیار مایل هستیم که هیأتی از فعالان نساجی اصفهان را به شهرهای دهلی، حیدرآباد و چنای در هند دعوت کنیم تا زمینه‌های همکاری بیشتری ایجاد شود.

وی خواستار ارتباطات گسترده‌تر فعالان نساجی اصفهان با کشور هند شد و ادامه داد: شهر چنای از نظر صنعت نساجی مانند اصفهان در ایران است و به همین دلیل ظرفیت‌های بسیاری برای تعامل وجود دارد.

رایزن بازرگانی سفارت هند در ادامه تعداد بازدیدکنندگان متخصص از این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد.

حجم قابل توجه بازدیدکننده متخصص در نمایشگاه نساجی 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان نیز در این دیدار به برخی اقدامات انجام شده در راستای جذب بازدیدکننده متخصص در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: روزانه دو تا سه هزار نفر بازدیدکننده متخصص از این نمایشگاه بازدید می‌کنند که این امر از طریق ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان که هر روز در ورودی نمایشگاه و با یک تیم کاری حرفه ای انجام می‌شد، قابل استناد و اثبات است.

رسول محققیان با اشاره به این که 140 متر از این نمایشگاه در اختیار پاویون کشور ترکیه است و 9 شرکت از کشور ترکیه به طور مستقیم در این نمایشگاه شرکت دارند، افزود: این شرکت‌ها 6 ماه پیش از آغاز نمایشگاه حضور خود را اعلام کرده‌اند.

وی افزود: چهار ماه پیش، از نمایشگاه نساجی هند در تهران بازدید کردم اما محصولاتی که در این نمایشگاه به نمایش در آمده بود با سلیقه ایرانیان تطابق نداشت و پیشنهاد می‌کنم در این زمینه با انجمن‌های تخصصی نساجی ارتباط بیشتری داشته باشید.

محققیان یادآور شد: اصفهان در این زمینه آماده هر گونه همکاری است و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان نیز در زمینه برگزاری نمایشگاه اختصاصی هند در ایران اعلام آمادگی می‌کند.

وی تأکید کرد: کشور هند در زمینه نساجی، صنایع غذایی، کشاورزی، دامپروری و فناوری اطلاعات، بازار بسیار خوبی در ایران دارد و در همه این رسته‌ها امکان برگزاری نمایشگاه اختصاصی در اصفهان وجود دارد. همچنین کشور هند می‌تواند در نمایشگاه های اصفهان پاویون خود را مستقر کند.

این مسئول اضافه کرد: اصفهان امسال در نمایشگاه صنعت ساختمان هند حضور فعالی داشت و در دوره بعد این نمایشگاه نیز حضور می‌یابد به همین دلیل با وجود ارتباطات خوبی که با نمایشگاه‌های هند دارد می‌تواند در زمینه نساجی نیز ارتباطات مؤثری برقرار کند. 

وی ادامه داد: فعالان صنعت نساجی ایران علاقه بسیار زیادی به ماشین‌آلات و مواد اولیه کشور هند دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد