مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

سایت اطلاع رسانی صنعت نساجی اصفهان راه‌اندازی می‌شود

 دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان گفت: با وجود مشکلات مربوط به فضای برگزاری نمایشگاه، هیچ زمانی صنعت نساجی اصفهان همکاری و مشارکت خود را با دیگر کشورهای فعال در این زمینه قطع نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، محسن رخشان، پنچ شنبه، 28 آذر در نشست دهمین نمایشگاه صنعت نساجی اصفهان، با بیان اینکه بدون شک حضور صادرکنندگان نمونه در صنعت نساجی اصفهان خالی از لطف نیست، اظهار کرد: باید صادرکنندگان نمونه و فعال صنعت نساجی را شناسایی و حمایت کرده تا به اقتصاد کشور کمک کرده باشیم.
   وی افزود: بدون شک بدون حمایت‌های بخش خصوصی و انجمن‌های فعال در حوزه صنعت نساجی، قادر نبودیم که دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت را برپا کنیم.

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان با اشاره به اینکه در ترخیص کالاها و جنس‌های فعالان نساجی ترکیه متاسفانه با مشکل روبرو بودیم، تصریح کرد: این مشکل به دلیل همکاری نکردن اعضای برگزارکننده نمایشگاه نیست بلکه برنامه‌های زیادی در گمرگ برای رفع این مشکل داشتیم و باید سوء تفاهمی که نسبت به همکاری نکردن عوامل برگزاری نمایشگاه بوده است را برطرف کرد.

رخشان به برگزاری دهمین نمایشگاه صنعت نساجی در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به سوابق برگزاری نمایشگاه که 15 سال است در اصفهان به صورت هر ساله برگزار می‌شود، تصمیم گرفته شد تا هر دو سال یک بار به برپایی نمایشگاه بپردازیم و بهترین زمان در اصفهان، آذرماه است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر درست نیست که زمان برگزاری نمایشگاه را تغییر دهیم چرا که جانمایی موضوعات نمایشگاه بین المللی شهر اصفهان توسط انجمنی صورت می‌گیرد که مسوول هم پوشانی مشکلات مربوط به نمایشگاه در طول سال است و این انجمن اجازه برگزاری نمایشگاه در فواصل خاص را نمی‌دهد.

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان با تاکید بر اینکه در انتخاب ماه برای برگزاری نمایشگاه حساسیت بسیاری است، افزود: با وجود مشکلات مربوط به فضای برگزاری نمایشگاه هیچ زمانی صنعت نساجی اصفهان همکاری و مشارکت خود را با دیگر کشورهای فعال در این زمنیه قطع نخواهد کرد.

رخشان با تاکید بر اینکه لازم است فضای جدیدی برای برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی اختصاص دهیم، خاطر نشان کرد: محل حاضر مکان دایمی برگزاری نمایشگاه نیست و در تلاش هستیم نمایشگاه بین المللی اصفهان را به روشن دشت انتقال دهیم.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نمایشگاه بین المللی اصفهان به حفظ برند خود دست یابد و حتی جایگاه خود را ارتقا دهد، گفت: لازم است برای جذب بازدید کننده بیشتر اطلاع رسانی قوی تری در این خصوص صورت گیرد.

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان به راه‌اندازی سایت اطلاع رسانی در خصوص صنعت نساجی اصفهان اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم که به زودی این سایت را طراحی کنیم تا تمامی موضوعات مربوط به صنعت نساجی به زبان انگلیسی و فارسی در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد