مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

کم و کاستی‌ نمایشگاه نساجی اصفهان از نگاه فعالان خارجی

 یک فعال صنعت نساجی ترکیه گفت: بدون شک اولین راه ارتباط با فعالان حوزه نساجی از راه ایجاد وب سایت نمایشگاه‌های بین المللی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، یوسف ازریل، پنج شنبه، 28 آذر در نشست دهمین نمایشگاه صنعت نساجی اصفهان، با بیان اینکه ترکیه در ترخیص کالا از گمرگ ایران با مشکل مواجه شده است، اظهار کرد: نساجان فعال این کشور انتظار داشتند که مسوولان برگزار کننده نمایشگاه درآوردن اجناس ترکی به اصفهان همکاری کنند تا این مشکل برطرف شود.
   وی با بیان اینکه از اکنون باید به فکر رفع این مشکل برای سال آینده باشیم، افزود: سال آینده نباید برای ترخیص کالاها و اجناس ترکی به اصفهان در گمرگ مشکلی ایجاد شود تا این کشور به راحتی بتواند اجناس خود را به صنعت نساجی اصفهان معرفی کند.

این فعال کمپانی یوسلان ترکیه با بیان اینکه باید برای شرکت کنندگان خارجی اطلاع رسانی‌های قوی‌تری در خصوص صنعت نساجی انجام شود، اضافه کرد: حتی لازم است که برای اطلاع رسانی ایمیلی به فعالان این بخش ارسال شود و بدون شک اولین راه ارتباط ایجاد وب سایت نمایشگاه‌های بین المللی است.

ارزیل با تاکید بر اینکه لازم است فضای برگزاری نمایشگاه مدرن‌تر شود، خاطرنشان کرد: نظافت و لوازم گرمایشی فضای داخلی نمایشگاه با توجه به سرمای موجود لازم است مدرنیته‌تر شود.

هم چنین، "توماس لیو" از کمپانی فوتای کشور چین با بیان اینکه از حضور در نمایشگاه خوشحالم و امیدوارم که بتوانیم ظرفیت و توان نساجی کشور خود را به اصفهان معرفی کنیم، اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی مربوط به فعالان خارجی این حوزه، نبود امکانات تزیین غرفه است که غرفه‌های این افراد فاقد هرگونه وسایل تزیینی است.

وی، زمان برپایی نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 را نامناسب دانست و افزود: علاوه بر این مشکل، با توجه به اینکه اصفهان قطب صنعت نساجی ایران است اما جای بسی تاسف است که شکل و طراحی داخلی نمایشگاه قابل قبول نیست.

هم چنین، تومار یکی از فعال صنعت نساجی کشور هند با بیان اینکه برگزاری روز اول نمایشگاه رضایت بخش بود، اظهار کرد: بهتر است برای غرفه‌های فعالان خارجی یک مترجم قرار داده شود تا به صورت همزمان به افراد علاقه‌مند این صنعت اطلاع رسانی شود.

این فعال کمپانی ویوتک کشور هند با بیان اینکه در تلاش هستیم سال آینده با تجهیزات بیشتری در نمایشگاه اصفهان حضور پیدا کنیم، افزود: یکی از برنامه‌های سال آینده این کمپانی، آوردن ماشین‌های نساجی به نمایشگاه بین المللی اصفهان است.

تومار با تاکید بر اینکه زمان برگزاری نمایشگاه باید زمانی باشد که تداخلی با برگزاری سایر نمایشگاه‌های دیگر کشورها نداشته باشد، اضافه کرد: لازم است در تقویم روزی را برای برگزاری نمایشگاه بین المللی نساجی در نظر بگیریم تا تداخلی با دیگر برنامه‌های نساجی ایجاد نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد