مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

‌نمایشگاه نساجی را هر ساله برگزار می‌کنیم

رئیس امور نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت:‌ نمایشگاه بین‌المللی نساجی اصفهان به صورت دو سالانه برگزار می‌شود اما اگر جمع‌بندی و موافقت شرکت کنندگان را داشته باشیم این نمایشگاه را هر ساله برگزار می‌کنیم.
محسن رخشان بعدازظهر امروز در نشست خبری مهمانان خارجی دهمین نمایشگاه بین‌المللی نساجی اصفهان، با تشکر از تمامی مهمانان به خاطر حضور در نمایشگاه اظهار کرد: خوشبختانه امسال استقبال خوبی از نمایشگاه نساجی به عمل آمده است.
   وی ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی نساجی اصفهان به صورت دوسالانه برگزار می‌شود اما اگر جمع‌بندی و موافقت شرکت کنندگان را داشته باشیم این نمایشگاه را هر ساله برگزار می‌کنیم.

رئیس امور نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، افزود: سعی کردیم نمایشگاه نساجی را به بهترین شکل برپا کنیم تا همه شرکت کنندگان از آن راضی باشند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی نساجی اصفهان سابقه‌ای طولانی دارد، اضافه کرد: این نمایشگاه دهمین نمایشگاه نساجی اصفهان است و درباره زمان برگزاری آن نیز باید بگویم بهترین زمان برای برگزاری این نمایشگاه در ایران این بازه زمانی می‌باشد. چون قرار شده هیچ نمایشگاه نساجی نزدیک ایام برگزاری این نمایشگاه در کشور برگزار نشود تا تداخلی به وجود نیامده و جذابیت نمایشگاه اصفهان حفظ شود.

رخشان یادآور شد: به طور جدی از تمامی شرکت کنندگان در نمایشگاه حمایت می‌کنیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که این نمایشگاه با نمایشگاه های داخلی و خارجی هیچ گونه تداخلی نداشته باشد.

وی گفت:‌ برنامه ریزی‌های زیادی انجام شده تا تعداد بازدیدکنندگان تخصصی نمایشگاه بسیار زیادتر از سال‌های گذشته باشد.

رئیس امور نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به سایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان، تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا سایت شرکت نمایشگاه‌ها را به زبان فارسی و انگلیسی همزمان با هم داشته باشیم. فقط یک تا دو ماه فرصت لازم است تا مشکلات حل شده و این کار اجرایی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد