مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

ماشین‌آلات فرسوده آفت جان صنعت نساجی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان مطرح کرد
ماشین‌آلات فرسوده آفت جان صنعت نساجی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان گفت: متاسفانه با وجود این‌که روزی اصفهان لقب منچستر شرق را داشت و در زمینه نساجی یکی از قطب‌های کشور و حتی خاورمیانه بود، اما در حال حاضر در برخی محصولات به وارد کننده محصولات تبدیل شده‌ایم.
 رسول محققیان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه صنعت نساجی اصفهان که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد با خوش‌آمدگویی به تمامی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه اظهار کرد: مقطع رفورم در صنایع مختلف متفاوت است، اما شتاب تغییرات صنعت نساجی در سال‌های اخیر سرعت گرفته و به هر یک تا 2 سال رسیده است.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجودی که صنعت نساجی سابقه بسیار زیادی در کشور ما دارد، اما ماشین‌آلات این صنعت همچنان قدیمی و فرسوده هستند و باعث هدررفت انرژی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان اضافه کرد: دستگاه‌های نظارتی باید واحدهای نساجی را به نوسازی ماشین آلات ملزم کنند.

باید کشور ایران به بزرگترین صادر کننده محصولات نساجی منطقه تبدیل شود

وی با اشاره به وجود منابع و ظرفیت فراوان نساجی کشور گفت: با توجه به منابع سرشار نفتی و مواد اولیه‌ای چون پنبه باید کشور ایران به بزرگترین صادر کننده محصولات نساجی منطقه تبدیل شود.

محققیان یادآور شد: با مقایسه‌ای ساده می‌توان فهمید چرخه فرآوری محصولات نساجی در ایران در مقایسه با سایر کشورها از بهره‌وری پایین‌تری برخوردار است که باید فکری به حال این موضوع شود.

وی با اشاره به اهمیت سامان‌دهی گروه‌ها و واحدهای مشغول در صنعت نساجی بیان کرد: متاسفانه با وجود این‌که روزی اصفهان لقب منچستر شرق را داشت و در زمینه نساجی یکی از قطب‌های کشور و حتی خاورمیانه بود اما در حال حاضر در برخی محصولات به واردکننده محصولات تبدیل شده‌ایم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان خاطرنشان کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان سال‌هاست نمایشگاه بین‌المللی را به صورت دوسالانه برگزار می‌کند و با رویکردی تخصصی در تقویم نمایشگاه خود قرار داده است.

وی گفت: امسال نمایشگاه نساجی با حضور بیش از 100 مشارکت کننده از مجموعه‌های مطرح این صنعت برگزار شده و نمایندگان سرشناس و ممتازی از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، فارس، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و قم و حضور مستقیم شرکت‌کنندگانی از کشورهای ترکیه و هند برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد