مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

چهار کارگر شرکت پلی اکریل ایران آزاد شدند

یک منبع آگاه گفت: چهار کارگر شرکت پلی اکریل ایران که به دلیل تحریک کارگران این شرکت برای برپایی تجمع غیرقانونی دستگیر شده بودند، امروز چهارشنبه آزاد شدند.
این منبع آگاه که خواست نامش در این خبر ذکر نشود، عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آزادی این افراد بدنبال خاتمه تجمعات غیرقانونی برگزار شده در روزهای گذشته در این شرکت انجام شد.
وی با بیان اینکه این چهار نفر بدنبال شکایت شاکی خصوصی روز پنجشنبه گذشته دستگیر شدند، تصریح کرد: این افراد تا زمان تشکیل دادگاه و رسیدگی به پرونده آنان آزاد هستند.
  وی اظهارکرد: شورای اسلامی کار استان اصفهان از کارگران این شرکت خواسته تا درخواستهای خود را از راه های قانونی پیگیری کنند.
این منبع آگاه با بیان اینکه درخواست تغییر مدیریت یک شرکت خصوصی برای مراجع رسمی وجاهت قانونی ندارد، تاکید کرد: کارگران این شرکت برای پیگیری مطالبات خود می توانند از مراجع ذیصلاح اقدامات لازم را انجام دهند.
شرکت پلی اکریل در 24 مرداد سال53 بصورت مشارکت بین بخش خصوصی و تعدادی از بانک های تخصصی ایرانی و شرکت ˈدوپان دونمورسˈ آمریکا تاسیس شد و در سال 57 به بهره برداری رسید.
شرکت پلی اکریل ایران دارای 10 شرکت اقماری است.
مهمترین تولیدات شرکت پلی اکریل ایران، الیاف اکریلیک، نخ و الیاف پلی استر است و تولیدات آن بعنوان مواد اولیه در شرکت های نساجی و تولید فرش مورد استفاده قرار می گیرد.

این شرکت در کیلومتر 45 جاده اصفهان به مبارکه واقع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد