مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

جلوگیری از ورود 20 محموله خارجی غیر استاندارد به کشور

توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت گرفت
جلوگیری از ورود 20 محموله خارجی غیر استاندارد به کشور

رئیس اداره نظارت بر امور صادرات و واردات اداره کل استاندارد خوزستان از جلوگیری از ورود 20 محموله خارجی غیر استاندارد به کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: جلوگیری از ورود 20 محموله خارجی غیر استاندارد به کشور

سیما پشم فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در راستای اجرای قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران بویژه ماده 4 و تبصره های ذیل ماده 6 قانون سازمان به منظور حمایت از مصرف کنندگان داخلی و جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب خارجی به کشور، این اداره کل بر همه اقلام وارداتی مشمول مقررات استاندارد اجباری که قصد ترخیص از گمرکات خوزستان را دارند نظارت کرده و تنها درصورت انطباق با استانداردهای ملی مربوطه و یا استانداردهای مورد قبول، مجوز ورود به کشور برای آنها صادر می گردد در غیر این صورت همه محموله‌های نامرغوب خارجی و غیر استاندارد باید مرجوع شوند. 

 

وی افزود: بر همین اساس از ابتدای سال جاری تابحال از ورود 20 کالا به ارزش 425 هزار و 926 دلار  به علت عدم انطباق با استانداردهای ملی مربوطه به کشور جلوگیری به عمل آمده است.

رئیس اداره نظارت بر امور صادرات و واردات اداره کل استاندارد خوزستان خاطرنشان کرد: اکثر کالاهای مرجوعی ساخت کشور چین و مبدأ حمل آنها نیز کشور چین بوده است که از جمله آنها می‌توان به مکانیک و فلزشناسی:  شیر پروانه ای فاقد مارک، اسباب بازی: سوت پلاستیک فاقد مارک، برق و الکترونیک: لامپ با نام تجاری A.N.C. سیم آنتن فاقد مارک، لوازم برقی خانگی: دیگ زود پز با نام تجاری FLORENCE اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین جارو برقی با نام تجاری FUHLEN، چرخ گوشت با نام تجاری EXPERIAL، خودرو و نیرو محرکه: لنت ترمز فاقد مارک، لنت ترمز با نام تجاری GOLD، تسمه با نام تجاری COTITECH، شیمیایی: ظروف پلاستیکی فاقد مارک، شامپو بچه با نام تجاری SEASTAR، بسته بندی و سلولوزی: مداد با نام تجاری MANJUSANG، غذایی و کشاورزی: ذرت دامی و تخمه هندوانه فاقد مارک، صنایع نساجی و چرم: دستمال گردگیر فاقد مارک و پارچه فاقد مارک، اوزان و مقیاس‌ها و وسایل سنجش: ترازو فاقد مارک، ترازو با نام تجاری BEURER از جمله دیگر به کالاهای مرجوعی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد