مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

شرکت های ایرانی در نمایشگاه تام اکسپو استانبول حضور فعال خواهند داشت

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه تام اکسپو جهت رفاه حال شرکت های ایرانی و تمایل مسئولین نمایشگاه برای گسترش همکاری با کشورهای اسلامی و افزایش تعداد شرکت های خاورمیانه ای نمایشگاه قیمت گذاری غرفه ها و تسهیلات لازم برای ثبت نام و اخذ غرفه به گونه ای طراحی شده است که امکان حضور شرکتهای بیشتری در نمایشگاه فراهم آید.
ستاد برگزاری نمایشگاه همچنین با اعلام این خبر افزود : قیمت های ارائه شده بسیار رقابتی بوده و در مقایسه با نمایشگاه های بین المللی دیگر حتی از نمایشگاه بین المللی تهران نیز پایین تر است.   همچنین به منظور جلوگیری از تحمیل هزینه های بیشتر و با توجه به وجود مشکلات انجام حواله ارزی ترتیبی اتخاذ شده است که پیش ثبت نام و رزرو غرفه در شهرهای تهران مشهد و تبریز انجام شده و قرارداد نهایی و اخذ هزینه کامل ثبت نام بعد از بیستم مردادماه با حضور مسئولین نمایشگاه در تهران انجام گرفته و قرارداد نهایی به شرکت های ایرانی تحویل شود. شرکتهای ایرانی در تهران می توانند از طریق مراجعه به وب سایت www.expoiri.com یا تماس با تلفن های ۲۲۷۵۴۱۱۱ و ۲۲۷۵۴۱۱۴ اقدام نمایند.
در نمایشگاه TUMEXPOکه از ۲۱ لغایت ۲۵ شهریورماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استانبول CNR برگزار می شود ، شرکت کنندگان آخرین توانمندی های خود در صنایع نساجی( پوشاک، لباس زیر، ماشین آلات نساجی و پوشاک، صنعت کفش، فرشبافی، چرم و محصولات چرمی)، ساختمان( ساختمان سازی، ماشین آلات ساختمان، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، مرمر و گرانیت)،صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، محصولات غذایی، نوشیدنی ها، تجهیزات چاپ و بسته بندی محصولات، فن آوری های بسته بندی، فن آوری های غذایی، توزیع محصولات غذایی، مصرف سریع، خرده فروشی، محصولات آرایشی و بهداشتی و تجهیزات و صنایع وابسته به آن را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.
شرکت کنندگان در این نمایشگاه در بخش ماشین آلات صنعتی و تجهیزات وابسته، محصولات الکترونیکی، دستگاه های الکتریکی، خودروسازی و صنایع وابسته،مبلمان و دکوراسیون، صنایع شیشه، لوازم الکتریکی، تجهیزات ارتباطاتی، سلامت و آموزش، معدن، گردشگری ، بانکداری و موسسات اعتباری، حمل و نقل و لجستیک و غیره با یکدیگر به رقابت پرداخته و آخرین دستاوردهای خود را ارایه می کنند.
نمایشگاه فراگیر و بین‌المللی صنعتی بازرگانی استانبول(TUMEXPO) فضایی به وسعت ۱۵ هزار متر مربع برپا می شود و ۴۰ هزار شرکت داخلی و پنج هزار شرکت خارجی در آن مشارکت دارند وگفته می شود شرکت های ایرانی فعال در زمینه صنایع نساجی وپوشاک، ساختمان، صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، ماشین آلات صنعتی و تجهیزات وابسته، مبلمان و دکوراسیون در نخستین نمایشگاه فراگیر و بین‌المللی صنعتی بازرگانی استانبول حضور پررنگ خواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد