مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

گرانی برق سالانه70میلیون یورو به نساجی آلمان آسیب میرساند

سِت.دِ.اف:گرانی برق سالانه70میلیون یورو به صنعت نساجی آلمان آسیب میرساند

به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از واحد مرکزی خبر، صنعت نساجی آلمان تحت تاثیر برق گران قیمت آلمان، سالیانه حدود هفتاد میلیون یورو ضرر می کند.

به گزارش کانال دوم تلویزیون دولتی آلمان، «سِت.دِ.اف»، صنعت نساجی آلمان قصد دارد در مخالفت با افزایش مالیات بر انرژی های پاک، شکایت کند. در صورتی که این گروه صنعتی در آلمان، موفق به عملی کردن شکایت خود شود، نظام فعلی تامین اعتبارات مالی توسعه تاسیسات تولید کننده برق از طریق انرژی های پاک و تجدید پذیر نظیر انرژیهای خورشیدی، بادی و آبی دستخوش تغییر خواهد شد.

این گزارش با اشاره به اینکه هم اکنون هزینه استحصال برق از طریق انرژی های پاک تجدید شونده برای مصرف کنندگان آلمانی برای هر کیلووات ساعت، سه و شش دهم سنت یورو است، ادامه داد: هرچند توسعه انرژی های پاک، محور و ستون ایجاد تحول در استفاه از انرژی های فسیلی و هسته ای است اما مالیات بندی و درخواست برای افزایش مشارکت در توسعه این تاسیسات با منافع اقتصادی گروههای صنعتی در تضاد است؛ موضوعی که با انتقاد امروز گونتر اوتینگر، کمیسر انرژی اتحادیه اروپا در خصوص لزوم برخورد مسئولانه دولت آلمان با افزایش بهای برق صنعتگران آلمانی نیز روبرو شد.

او با بیان اینکه آلمان به لحاظ بالا بودن قیمت برق در کل اروپا رتبه دوم را داراست، افزود: نباید این سیاست، ادامه یابد. چون هم به مصرف کننده فشار می آورد و هم به اقتصاد آسیب می رساند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد