مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

مسدود شدن یارانه کارگران نساجی مورد انتقاد جدی من بود

استاندار مازندران:
مسدود شدن یارانه کارگران نساجی مورد انتقاد جدی من بود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: مسدود شدن یارانه کارگران نساجی مورد انتقاد جدی من بود.

خبرگزاری فارس: مسدود شدن یارانه کارگران نساجی مورد انتقاد جدی من بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری سید علی‌اکبر طاهایی صبح امروز در نشست با تشکل‌های کارگری استان مازندران با تبریک ایام رجبیه اظهار داشت: در سال حمایت از تولید ملی، نیاز به همدلی و همراهی با یکدیگر در استان داریم.

* مسدود شدن یارانه کارگران نساجی مورد انتقاد جدی من بود

 

 

 

طاهایی در ادامه بااشاره به قطع یارانه کارگران نساجی مازندران توسط بانک ملی تاکید کرد: مسدودکردن یارانه کارگران مورد انتقاد جدی من نیز بود و خودم با مدیر بانک ملی استان مازندران تماس گرفتم.

وی ادامه داد: به مدیر بانک ملی اعلام کردم در صورتی که یارانه کارگران نساجی رفع انسداد نشود خودم در کنار کارگران نساجی مازندران جلوی بانک ملی حاضر می‌شویم. مدیرعامل بانک‌ملی قول داد که این موضوع حل و فصل شود.

این مسئول به اقدامات مناسب دولت در بخش مسکن اشاره کرد و بیان داشت: با طرح ایجاد مسکن مهر کارگران بخش ساختمانی احیا شدند و حتی وزارت مسکن و شهرسازی موظف است که نسبت به ساماندهی مطالبات این قشر اقدام موثری انجام دهد.

* مرکز قلب بیمارستان ولیعصر قائمشهر احیا شود

استاندار مازندران در ادامه بااشاره به پیگیری‌های انجام شده برای ساخت مرکز قلب کارگران یادآور شد: زمینه ایجاد شود تا مرکز قلب بیمارستان ولیعصر قائمشهر فعال شود تا کارگران برای انجام امور درمانی خود ناچار به اعزام به شهرهای دیگر نشوند.

وی به جدی‌ بودن موضوع تحریم دشمنان در قبال کشور اشاره کرد و گفت: موضوع تحریم در غرب مورد حمایت دو گروه سیاسی دموکرات‌ها و جمهوری‌خواه هست و این دو گروه با توجه به مشکلات درون حزبی خود در قبال ضربه زدن به کشور ما متحد هستند.

* دشمن تولید ملی را مورد هدف قرار داد

طاهایی ادامه داد: پیام مقام معظم رهبری نیز در راستای به چالش‌کشیدن برنامه‌های تحریم دشمنان عنوان شد.

وی گفت: دشمن تولیدملی را مورد هدف قرار داد و هدف دشمن این است که در کشور ما هیچگونه تولید کالایی انجام نشود.

استاندار مازندران خواستار پیگیری موضوع بازنشستگی کارگران نساجی مازندران شد و اظهار امیدواری کرد که با نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی این موضوع حل و فصل شود.

* زمین مسئولان نساجی مازندران سند مالکیت نداشت

وی به موضوع زمین ارائه شده مسئولان نساجی در قبال پرداخت بدهی‌های این کارخانه اشاره کرد و متذکر شد: زمینی که از طرف مسئولان نساجی برای فروش در اختیار قرار گرفت، پس از بررسی مشخص شد که این زمین سند مالکیت نداشت.

نماینده عالی دولت در مازندران در پایان اذعان داشت: برای رونق فضای کسب و کار در کشور نیاز به همدلی و همراهی با یکدیگر داریم.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد