مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

بازار نساجی هوشمند به نقطه انفجار نزدیک می‌شود!

بازار نساجی هوشمند به نقطه انفجار نزدیک می‌شود!
نساجی نیوز: بر اساس آخرین تحقیقات شرکت ساینتیفیکا، بازار نساجی هوشمند به نقطه انفجار نزدیک می‌شود.
به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از ایسنا بر اساس گزارش این شرکت تحت عنوان «فناوری‌ نانو برای بازار نساجی» که به اثرات فناوری‌ نانو بر صنعت جهانی نساجی پرداخته، در حالی که بازارهای سنتی نساجی خانگی و پوشاک، تحت تاثیر فناوری‌نانو است، فرصت‌های عمده تولیدکنندگان نساجی و عرضه‌کنندگان نانومواد را باید در جاهای دیگری جست‌وجو کرد.

فناوری‌نانو برای نساجی، با نگاهی دقیق بر بازارهای عمده نساجی – خانگی، نظامی، پزشکی، ورزشی، فنی و نساجی هوشمند، به طور کامل کاربردهای کلیدی فناوری‌نانو و نقش‌آفرینان اصلی این حوزه را پوشش داده است.

گزارش 255 صفحه‌ای جدید، حاوی تجزیه و تحلیل کامل بازار و پیش‌بینی هر بخش تا سال 2022 بوده و در قالب 98 نمودار و 30 جدول، فرصت‌های کلیدی این حوزه را ارائه کرده است.

بر اساس پیش‌بینی شرکت ساینتیفیکا، طی دهه آتی، بیشترین نرخ رشد متعلق به حوزه‌های نساجی فنی و هوشمند خواهد بود. بخش اعظمی از ارزش افزوده این دو بخش، ناشی از کاربرد فناوری‌نانو بوده که در قالب تولید الیاف‌ها، پوشش‌ها و افزودنی‌ها خواهد بود.

با وجود اینکه ادوات مبتنی بر فناوری‌نانوی زیادی در بازار وجود دارند، اما در بازارهای جدید، از الکترونیک مصرفی گرفته تا تشخیص پزشکی، فرصت‌های زیادی برای صنعت نساجی وجود دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
آفتاب سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام به همه بچه های مملکت عزیزم ایران
و سلام میگم به آقای میثم نویسنده بلاگ.
میخواستم بگم که توضیحاتی که در مورد نمره نخ (دروبلاگ)دادین،خیلی پیچیده ست و میشه از این آسونتر هم در اختیار عزیزان گذاشته بشه.بازم از زحماتتون برای این صفحه تشکر میکنم.خیلی عالیه.من توی یه شرکت بازرگانی مشغول به کار شدم جدیدا و از مطابش استفاده بردم.داخل شهر کاشان و آران بیدگل شرکتهای ریسندگی زیادی تاسیس شده و بازارش به نظرم بد نیست.تاسیس این کارگاه ها نیاز به سرمایه زیادی داره ،پس سرمایه دارهای اینجا موسس این کارگاهها وکارخانه جات هستند وکسانی که من اینجا می شناسم سرمایه هاشون شده دوچندان.
آرزوی موفقیت برای همه عزیزان دارم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد