مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

کالاهای چینی بازار را قبضه کرده‌اند

کالاهای چینی بازار را قبضه کرده‌اند
نساجی نیوز: عضو کمیته ملی توسعه پایدار با ارائه پیشنهاد ایجاد هلدینگ برای حمایت و پشتیبانی از صنعت نساجی، گفت: برای حل مشکلات صنایع، راهبردها و سیاست‌های اجرایی باید مشخص باشد.
به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از پانا، محمدتقی امان‌پور اظهار داشت: هلدینگ، شرکتی با ماهیت ارایه خدمات پوششی برای تمامی صنایع است.

وی عنوان کرد: با ایجاد هلدینگ، مشکلات و نیازهای صنایع به آموزش، پژوهش، مدیریت بازار، خدمات، تامین مالی، سرویس‌های فنی، تامین تکنولوژی و ارتقای آنها و بسیاری از مسایل که واحدهای تولیدی به‌تنهایی نمی‌توانند مورد توجه قرار دهند، مشخص می‌شود.

عضو کمیته ملی توسعه پایدار تصریح کرد: راهبردها و سیاست‌های اجرایی باید پیشنهاد شود تا روش‌ها و چگونگی انجام یک کار و تحقق یک هدف تدوین شود.

امان‌پور گفت: در این صنعت از تکنولوژی‌های قدیمی تا پیشرفته‌ترین ماشین‌ها را شاهد هستیم.

وی افزود: حضور تکنولوژی‌های فرسوده در کشور نسبت به فناوری‌های به‌روز و مدرن بیشتر است و باعث عدم رقابت‌پذیری کالاهای داخلی با خارجی شده است.

عضو کمیته ملی توسعه پایدار عنوان کرد: هم‌اکنون کالاهای چینی بازار را قبضه کرده‌اند و این در حالی است که قابلیت‌های بسیاری در صنعت کشور وجود دارد.

امان‌پور تصریح کرد: قیمت مواد اولیه، افزایش دستمزدها، تغییر قیمت حامل انرژی و تحولات جهانی در اقتصاد، مشکلات صنعت نساجی را چند برابر کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد