مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

اختصاص 10 درصد از درآمد کشور به نساجی‌ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان خواستار شد:
اختصاص 10 درصد از درآمد کشور به نساجی‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: باید 10 درصد از درآمد سرانه کشور صرف بخش‌های تولیدی کشور از جمله پوشاک و صنعت نساجی ‌شود.

خبرگزاری فارس: اختصاص 10 درصد از درآمد کشور به نساجی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هوشنگ قادریان امروز در آیین افتتاح 107 طرح تعاونی واقع در اداره کل تعاون استان اصفهان بیان داشت: طبق سیره‌های معصومین باید به امر اشتغال و تعاون در کشور تاکید داشت.


وی با اشاره به برنامه پنجم توسعه کشور اظهار داشت: بخش تعاون باید طبق برنامه پنجم توسعه کشور به بخش 25 درصدی اقتصاد برسد.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به علت نام‌گذاری سال جهاد اقتصادی در سال جاری تصریح کرد: فضای ایجاد شده در زمینه کسب و کار کشور موجب شد تا اینکه رهبر معظم انقلاب سال جاری را سال جهاد اقتصادی نام‌گذاری کنند.


وی از اصل 44 قانون اساسی سخن گفت و ادامه داد: برای اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی راهی جز ایجاد بخش تعاون وجود ندارد.


میرهادی گفت: برای جلوگیری از تورم در کشور باید پول‌های سرگردان در جامعه جمع‌آوری شده و در بخش تعاون سرمایه‌گذاری شود.


وی افزود: برای ایجاد تولید مطلوب و موثر در زمینه اقتصاد پویا باید 10 درصد از درآمد سرانه کشور صرف بخش‌های تولیدی کشور از جمله پوشاک و صنعت نساجی شود.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به ادغام‌های صورت گرفته در وزارتخانه‌ها بیان داشت: مقرر شده با ادغام‌هایی که صورت گرفته وزارتخانه‌ها در تدوین تعرفه‌های وارداتی و عوارض صادرات نقش داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد