مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تشکیل ستاد نشان تجاری لباس های ورزشی بانوان اسلامی

تشکیل ستاد نشان تجاری لباس های ورزشی بانوان اسلامی
نساجی نیوز: اولین نشست هم اندیشی معاونت ورزش بانوان کشور در راستای هدف گذاری سیاست های اجرایی و کلان جهت ثبت برند پوشش ورزشی زنان مسلمان تشکیل شد.
به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از ایلنا، اولین نشست هم اندیشی معاونت ورزش بانوان کشور با حضور تنی چند از مدیران برندها و تولیدکنندگان پوشاک ورزشی داخلی(مجید اسپرت، ایدوآل، امینی و پیشکوه و...) در راستای هدف گذاری سیاست های اجرایی و کلان جهت ثبت برند پوشش ورزشی زنان مسلمان تشکیل شد.
در این نشست معاون ورزش بانوان تاکید کرد: از برندهای داخلی در خصوص طراحی و تولید پوشش ورزشکاران زن بر اساس استاندارهای بین الملی و ارزش های اسلامی حمایت می کنیم.
‌مرضیه اکبر آبادی افزود: با اینکه ورزشکاران ایرانی طی 30سال گذشته بارها از لباس های ورزشی ویژه زنان مسلمان در عرصه های مختلف ورزشی استفاده کرده اند،‌ اما به نظر می رسد دست هایی در کار است تا مانع معرفی و شناخته شدن این لباس ها شود که توسط طراحان ایرانی طراحی شده است.
وی با اشاره به اینکه مجامع ورزشی جهانی تمایلی به معرفی این نشان تجاری یا موضوع لباس های ورزشی ویژه بانوان مسلمان را ندارند گفت: بر همین اساس ستاد نشان تجاری لباس های ورزشی بانوان اسلامی تشکیل خواهد شد.
اکبر آبادی افزود: بسیاری از زنان مسلمان به دلیل حفظ حجاب، ورزش قهرمانی را کنار گذاشته و برخی دیگر حجاب را فدای ورزش قهرمانی کرده اند، اما با این وجود برخی به محض دیدن لباس ورزشی مناسب از آن استقبال و الگوبرداری کرده اند
وی اکبر آبادی هدف از تشکیل این ستاد را حضور هر چه بیشتر رشته های ورزشی در عرصه های جهانی و بین المللی داسنت و افزود نباید بگذاریم نتایج و حاصل تلاش مان در جهت طرح و تهیه لباس های ورزشی ویژه زنان توسط کشورها یا شرکت های خارجی با نام آنان مطرح و معرفی شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد