مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تکلیف کارگران نساجی مشخص شود

آیت‌الله معلمی:
تکلیف کارگران نساجی مشخص شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان به جای تعقیب جریان‌های نامناسب و آب در هاون کوبیدن بگویید چه کسی باید حقوق کارگران نساجی مازندران را بپردازد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز قائمشهر با اعلام این مطلب که فرماندار قائمشهر در انعکاس مشکل حقوق معوقه کارگران نساجی قائمشهر به مقامات ارشد استان تلاش کرده است، اظهار داشت: استاندار مازندران بیاید و به مشکلات استان رسیدگی کند.
وی افزود: استاندار باید پاسخ دهد این کارخانه دولتی است یا شخصی و اگر دولتی است چه کسی باید پاسخگو باشد و اگر شخصی است مسئول پاسخ‌دهی کیست.
امام جمعه قائمشهر تاکید کرد: آیا برای شخص سرمایه‌گذاری که سند امضاء کرده در ابتدای ورود درباره بدهی‌های کارخانه به بیمه، تامین اجتماعی، شهرداری و معوقات کارگران تعیین تکلیف شده است.
معلمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز خانواده تاکید کرد: خانواده‌ها برای حضور بچه‌ها در کلاس‌های قرآنی اهتمام ورزند چرا که معیار عروج انسان بسته به درجه معرفت انسان نسبت به منبع دین یعنی قرآن است.
عضو خبرگان رهبری همچنین افزود: آمریکا باید به عجز خود و توانمندی امنیتی ایران اعتراف کند چرا که در ماجرای قتل بن لادن، دنیا را دچار تردید کرده است.
وی با اشاره به قتل بن لادن خاطرنشان کرد: چرا او را زنده نگرفتید که محاکمه شود تا ادعای تروریست بودن وی ثابت شود و حرف قانع‌کننده‌‌‌ای برای دنیا داشته باشید.
امام جمعه قائمشهر همچنین با اشاره به نیاز امروز جامعه ایران به آرامش و وحدت کلمه تصریح کرد: مسئولان رده بالای مملکت باید با تدبیر به اداره کشور بپردازند نه اینکه فقط به فکر اختلاف باشند. معلمی تاکید کرد: همه چیز در کشور ما مرجع قانونی روشنی دارد، اگر واقعا مصوبه مجلس دارای ابهام است دولت تقاضای استفساریه کند و اگر در قانون اساسی ابهامی هست باید از شورای نگهبان استفسار شود نه اینکه هرکس به میل خویش قانون را تفسیر کند.
امام جمعه قائمشهر خاطرنشان کرد: شاد کردن دشمن اسباب آزردگی مومنان است و شاید یک جایگاه راحت نصیب کسی شده باشد، مسئولان باید بدانند این جایگاه بر ناله‌های شب و خون فرزندان مردم استوار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد