مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

دو هزار نفر در کارخانه سبلان پارچه اردبیل مشغول کار می شوند

استاندار اردبیل گفت:
دو هزار نفر در کارخانه سبلان پارچه اردبیل مشغول کار می شوند
نساجی نیوز: استاندار اردبیل گفت: با راه اندازی دوباره کارخانه تعطیل شده سبلان پارچه اردبیل دو هزار نفر در این کارخانه نساجی مشغول کار می شوند.
به گزارش «نساجی نیوز » به نقل از ایرنا، سیدحسین صابری در نشست با اعضای هیات مدیره بانک تجارت بعنوان یکی از شرکای جدید این واحد تولیدی با اعلام راه اندازی دوباره کارخانه سبلان پارچه در آینده نزدیک بیان کرد : بهره برداری اصولی این کارخانه ، اردبیل را به نگین درخشان نساجی کشور تبدیل می کند.
وی گفت: با رفع موانع مالی کارخانه و در بازاریابی داخلی و خارجی تولیدات سبلان پارچه باید اقدامات و برنامه ریزی اساسی از سوی دست اندرکاران این امر صورت بگیرد.
وی به حجم تولیدات این کارخانه که با مشارکت بانک تجارت راه اندازی و به بهره برداری مجدد خواهد رسید اشاره کرد و افزود: با اراده و تلاش مضاعف دست اندرکاران این مجموعه مشکلات تأسیساتی ومشکل مطالبات پیمانکاران رفع شده و کارخانه تولیدات قابل قبولی خواهد داشت.
وی تاکید کرد که دستگاههای اجرایی استان از این کارخانه و افزایش توان فنی این واحد تولیدی حمایت خواهند کرد.
صابری گفت: در صورت بهره برداری اصولی این کارخانه به عنوان توانمند ترین واحد تولیدی و نگین نساجی کشور خواهد درخشید و اقتصاد استان اردبیل رونق بیشتری خواهد گرفت.
کارخانه سبلان پارچه اردبیل با 200 هزار مترمربع وسعت و 120 هزار مترمربع زیربنا در مرداد ماه سال 86 به بهره‏ برداری رسید.
این کارخانه شامل واحدهای مختلفی از قبیل ریسندگی، بافندگی، گردبافی، رنگرزی، چاپ و تکمیل، طراحی، برش، دوخت بود و قرار بود که به صورت زنجیره‏ای فعال گردیده و تولیدات آن با کیفیت بالا، 70 درصد به بازارهای خارجی و 30 درصد به بازار داخلی عرضه شود.
این کارخانه در کمتر از یکسال به خاطر مشکلاتی که مهمترین آن مدیریت کارخانه ذکر می شود تعطیل شده و از همان زمان تاکنون تلاش ها برای بازگشایی مجدد آن به نتیجه نرسیده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد