مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

برگزاری سومین همایش ملی «نساجی و پوشاک» دانشگاه یزد

برگزاری سومین همایش ملی «نساجی و پوشاک» دانشگاه یزد
نساجی نیوز: رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد از برگزاری سومین همایش ملی نساجی و پوشاک، اول اردیبهشت ماه سال جاری به مدت دو روز توسط این دانشگاه خبر داد.
به گزارش«نساجی نیوز» دکتر مسلمین در جمع خبرنگاران استان یزد ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد 370 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که از این تعداد 200 مقاله پذیرفته شده و 80 مقاله پذیرفته شده بصورت سخنرانی و 120 مقاله مقاله بصورت پوستر در همایش ارائه می‌شوند.
وی افزود: با توجه به این‌که استان یزد قطب نساجی کشور محسوب می‌شود، دانشگاه آزاد یزد هم به رشته نساجی و دستاوردهای علمی در این زمینه توجه می‌کند. همچنین با ارائه آخرین تحقیقات توسط محققین ارتباط تنگاتنگی بین صنعت، اعضای هیات علمی و دانشجویان برقرار می‌شود.ش

مسلمین همچنین با اشاره به رشد چشمگیر دانشگاه آزاد یزد در زمینه چاپ مقالات ISI و سایر مقالات بیان کرد: از ابتدای تاسیس، اعضای هیات علمی این دانشگاه در زمینه تالیف و ترجمه کتاب و فعالیت در شاخه‌های مختلف علمی خوب درخشیدند.
وی با بیان این‌که تیم رباتیک دانشگاه هم در مسابقات جهانی و هم ملی به مقامات ارزشمندی دست یافته، گفت: این تیم در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران 4 رتبه چشمگیر را از آن خود کرده است.
بر این اساس، مهندس جناب زاده، مسوول انجمن رباتیک دانشگاه آزاد یزد نیز در جمع خبرنگاران گفت: انجمن رباتیک دانشگاه از سال 84 فعالیت خود را بطور رسمی آغار کرد و تاکنون در مسابقات مختلف جهانی و ملی شرکت و مقاماتی را کسب کرده است.
وی همچنین از اعزام تیم رباتیک دانشگاه به مسابقات ترکیه در تیرماه سال جاری خبر داد و اظهار امیدواری کرد که در آینده با مساعدت معاونت پژوهشی دانشگاه و توسعه فضای انجمن رباتیک، شاهد توسعه روزافزون در زمینه رباتیک باشیم.
دکتر محمدرضا احمدزاده دبیر همایش نیز گفت: دانشکده نساجی اولین دانشکده دانشگاه آزاد اسلامی یزد است و در حال حاضر 550 دانشجو در این رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تحخصصی تحصیل می‌کنند.
وی ادامه داد: این دانشگاه در مقطع کارشناسی در گرایش‌های شیمی، پوشاک و پلیمر، در مقطع کارشناسی ارشد در گرایش‌های تکنولو‍ژی نساجی و مدیریت نساجی دانشجو می‌پذیرد و همچنین در مقطع دکتری در گرایش شیمی نساجی دانشجو داریم و در آینده دکترای تکنولوژی نساجی در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.
وی گفت: سومین همایش ملی نساجی و پوشاک در یزد نگاه ویژه‌ای به دو محور نساجی و پوشاک دارد و اولین بار است که مبحث پوشاک با 12 محور به این همایش اضافه شده است.
وی با بیان این‌که مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش از تمام دانشگاه‌های سراسر کشور که رشته نساجی دارند دریافت شده، ادامه داد: همچنین در کنار همایش 6 کارگاه آموزشی مرتبط با نساجی، پوشاک و مدیریت برنامه‌ریزی در زمینه بازاریابی برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد