مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

مالک باشگاه نساجی به سرنوشت هدایتی دچار شد

دومین کنار‌ه‌گیری بخش خصوصی در 3 روز
مالک باشگاه نساجی به سرنوشت هدایتی دچار شد

خبرگزاری فارس: مالک باشگاه نساجی از ادامه فعالیت در فوتبال کناره‌گیری کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی مازندران که در 3 سال سرمایه‌گذاری در لیگ دسته اول فوتبال مبلغی بالغ بر 7 میلیارد تومان هزینه کرده، امروز اعلام کرد: در پایان مسابقات لیگ آزادگان در فصل 91-90 از فوتبال کناره‌گیری خواهد کرد.

پرهام انگیزه اصلی خود برای این کار را عدم حمایت لازم از بخش خصوصی درگیر در ورزش فوتبال اعلام کرد و گفت: با وجود تبلیغاتی وسیعی که پیرامون حمایت در بخش خصوصی در راستای اصل 44 قانون اساسی در ورزش توسط سازمان درگیر در این حوزه می‌شود، بجز شعار و تظاهر چیز دیگری ندیدم.

وی ادامه داد: با وجود تمام تلاش‌هایی که در 3 سال گذشته برای حمایت در فوتبال انجام دادم، دیدم که نه در استان مازندران و نه در سیستم ورزش کشور هیچگونه حمایتی از من نشده است. در همین راستا وقتی می‌بینم باشگاه خصوصی دیگر مثل استیل‌آذین نیز به علت برخورد غیر منطقی پس از سرمایه‌گذاری عظیمی که مالکان آن انجام داده‌اند از حضور در عرصه فوتبال کناره‌گیری می‌کند، انگیزه خود را از دست داده و حاضر به سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی فوتبال نیستم.

مالک باشگاه نساجی تاکید کرد: چنانچه فدراسیون فوتبال و همچنین سازمان تربیت ‌بدنی خواهان حضور بخش خصوصی در ورزش هستند، باید دیدگاه خود را در ارتباط با حضور این بخش تغییر دهند و اگر حمایت‌های لازم صورت نگیرد بجز متضرر کردن این بخش نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.

به گزارش فارس روز جمعه نیز حسین هدایتی باشگاه استیل آذین را منحل کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد