مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

پنبه گران شد

پنبه گران شد
نساجی نیوز: بهای پنبه در معاملات سلف (تحویل آتی) برای سومین روز متوالی افزایش یافت، زیرا افزایش صادرات این کالا از امریکا، بزرگترین حمل کننده دنیا، نشان داد که تقاضای جهانی پنبه همچنان بالااست.
به گزارش «نساجی نیوز»، بلومبرگ، بهای پنبه برای تحویل در ماه مارس (اسفند) در ساعت دو و 56 دقیقه بعد از ظهر در بازار نیویورک 2.39 سنت یا 1.3 درصد افزایش یافت و به 1.8997 دلار در هر پوند رسید.
پیش تر قیمت الیاف پنبه ای در این بازار به 1.9455 دلار در هر پوند رسیده بود.
هر پوند معادل 454 گرم است.
سازمان کشاورزی امریکا در نهم فوریه (20 بهمن) اعلام کرد، در سال منتهی به 31 جولای 2011 (9 مرداد 1390)تولید جهانی پنبه 115میلیون و 250 هزار عدل خواهد بود که این میزان دو درصد کمتر از پیش بینی انجام شده در ماه ژانویه است.
بنا به اعلام سازمان کشاورزی امریکا ، تقاضا برای پنبه در 31 جولای، 116 میلیون و 550 هزار عدل خواهد بود.
بهای پنبه این هفته 13 درصد افزایش یافت که بزرگترین افزایش هفتگی از اوایل ماه دسامبر (آذرماه) تا کنون است.
'جودیت گنس-چیس' مشاور کالا در نیویورک بدون تعیین یک چارچوب زمانی گفت که بهای پنبه در معاملات سلف ممکن است دو دلار در هر پوند افرایش یابد و پس از آن احتمال دارد الیاف پنبه ای در مقابل کاهش آسیب پذیر باشد.
وی افزود: ما شاهد افزایش بزرگ تولید جهانی پنبه خواهیم بود، زیرا عادت استفاده از الیاف پنبه ای افزایش یافته است و این به تدریج قیمتها را تحت فشار می گذارد.
شورای ملی پنبه امریکا پنجم فوریه (16 بهمن) اعلام کرد، کشاورزان پنبه کار این کشور امسال سطح زیر کشت پنبه را 14 درصد افزایش خواهند داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد