مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

سایتهای معتبر در زمینه مهندسی نساجی

  سایتهای معتبر در زمینه مهندسی نساجی

www.azadunitex.com/
در این سایت با انجمن علمی مهندسی نساجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری آشنا می شویم . در این سایت عناوینی چون معرفی ، اعضای هیات مدیره ، پازیریک ، اخبار ، علمی ، DOWNLOAD و فصلنامه انجمن به چشم می خورد .

www.depts.ttu.edu/itc/
این سایت به مرکز تحقیقاتی بین المللی دانشگاه تگزاس در زمینه منسوجات تعلق دارد . عناوینی چون اساتید ، لابراتوار ، TEST ها ، LINK ، لیست امکانات ، مدرسه کتان ، انتشارات و آموزش تخصصی را می توان در سایت مشاهده کرد .

www.textilemuseum.org
در این سایت می توان انواع و اقسام منسوجات را مشاهده کرده و درباره آنها به کسب اطلاعات علمی و فنی پرداخت . کلکسیون انواع منسوجات ، آموزش ، موزه و امکانات جستجو از امکانات ارائه شده توسط این موسسه برای آموزش رشته نساجی می باشند .


www.textileworld.com
در این پایگاه اطلاعاتی می توان با سایتی به نام دنیای نساجی آشنا شویم . این سایت در جهت اطلاع رسانی و آموزش نساجی فعالیت می کند . در سایت می توان عناوینی چون اخبار نساجی ، انتشارات ، منابع اطلاعاتی ، امکانات ثبت نام ، امکانات جستجو، کتاب و آموزش را می توان در این سایت مشاهده کرد .

http://textilesociety.org/
جامعه نساجی امریکا را می توان در این سایت ملاقات کرد . در این سایت به ارائه مطالب آموزشی و اطلاعاتی درباره صنعت نساجی پرداخته می شود . همچنین امکانات جستجو در سایت موجود می باشد . انتشارات موسسه ، گزارش رویدادها و منابع اطلاعاتی درباره منسوجات را می توان از عناوین موجود در سایت برشمرد .

www.texi.org/
انستیتوی بین المللی نساجی را می توان در این سایت مشاهده کرد . در سایت این انستیتو می توان اطلاعاتی درباره صنعت نساجی بدست آمورد . امکانات جستجو ، گزارش رویدادها ، خدمات اطلاعاتی ، انتشارات ، کتاب ، LINK و کیفیت از مواردی می باشند که در این سایت به آنها اشاره می شود .

www.davisonpublishing.com/
این سایت به معرفی کتاب مرجعی برای مهندسین نساجی به نام DAVISON می پردازد . این کتاب ارائه کننده استانداردهای به کار رفته در این صنعت از سال 1866 تا کنون می باشد . کتاب مورد نظر را با ثبت نام در سایت می توان دریافت کرد .

www.textilearts.com/
این سایت به ارائه نمونه هائی از محصولات هنری می پردازد که با پارچه و منسوجات درست شده اند . عناوینی چون منسوجات ، هنربامبو در ژاپن ، انتشارات و امکانات در سایت موجود می باشد . همچنین می توان از گالری تصاویر موجود و LINK های سایت استفاده کرد .

www.wotol.com/showroom/tsp/
این سایت به معرفی ابزارها و دستگاه هایی می پردازد که در نساجی مورد استفاده قرار می گیرند . قطعات ، دستگاه ها و بخش های مختلف یک کارخانه نساجی را می توان بوسیله موتور جستجوی سایت مشاهده کرد . همچنین لیستی از قطعات و دستگاه های به کار رفته در صنایع نساجی در سایت موجود می باشد که می توان با انتخاب هر کدام به اطلاعات مربوط به آن دست یافت .

www.textilesource.com/
این سایت به نام منبع نساجی به اطلاع رسانی درباره انواع منسوجات ، طراحی آنها و اطلاعات فنی ارائه شده درباره هرکدام می پردازد . امکانات جستجو در پایگاه اطلاعاتی ، موضوعات جدید ، انتشارات ، LINK و سمینارهای نساجی را می توان از عناوین مطرح شده در این سایت نام برد .

www.textilefiberspace.com/
سایت TEXTILE FIBERSPACE به ارائه اطلاعاتی درباره انواع منسوجات از نظر تار و پود و الیاف به کار رفته در آنها می پردازد . در منوی اصلی سایت می توان اطلاعاتی درباره بافندگی دستی، لباس ها ، پارچه های صنعتی ، پارچه های طبیعی ، پارچه های ترکیبی ، بازیافت منسوجات و سایر اطلاعات نساجی را به صورت عناوینی مشاهده کرد و با انتخاب هر کدام به اطلاعات مربوط به آن دست یافت .

www.textilecentermn.org/
مرکز تحقیقات فیبرهای منسوجات را می توان در این سایت ملاقات کرد . در سایت عناوینی چون کتابخانه ، امکانات اعضا ، درباره مرکز ، گزارش رویدادها و کلاس و دوره ها را می توان مشاهده کرد .

www.ntcresearch.org
مرکز بین المللی نساجی در این سایت به معرفی فعالیت های خود در زمینه نساجی می پردازد . برای عضو شدن در سایت باید آدرس پست الکترونیکی را در قسمت SIGNUP وارد نمود .

www.etn-net.org/
شبکه اطلاع رسانی نساجی اروپا در این سایت ارائه می شود . اخبار ، گزارش رویدادها ، تقویم کاری ، DATABASE ، موزه نساجی و کنفرانس ها از عناوین موجود در این سایت می باشند . این سایت به سه زبان انگلیسی ، آلمانی و فرانسه منتشر شده است .

www.athm.org/home_framemiddle1.htm
این سایت به موزه تاریخ نساجی امریکا تعلق دارد . در سایت به عناوینی از قبیل برنامه ها ، گزارش رویدادها ، اخبار ، آموزش ، امکان عضویت و انتشارات موسسه برخورد می کنیم .

www.aatcc.org/
سایت AATCC به ارائه مطالبی درباره کاربرد انواع رنگ در نساجی می پردازد . استفاده از رنگ های مناسب برای رنگی کردن پارچه ها در این سایت مورد توجه قرار گرفته است . در سایت عناوینی چون اطلاعات تکنیکی ، تولیدات ، رویدادها ، مجله و اخبار را می توان مشاهده کرد . همچنین امکان ثبت نام در سایت و دریافت خبرنامه سایت امکان پذیر می باشد .

www.bttg.co.uk/
گروه صنعتی نساجی انگلستان در این سایت به ارائه دستاوردهای خود در زمینه TEST منسوجات می پردازد . انواع TEST بر روی منسوجات را این موسسه انجام می دهد . در سایت می توان به اطلاعات فنی در ارتباط با TEST ها دست پیدا کنیم .

www.tft.csiro.au/
سایت CSIRO در ارتباط با نساجی و FIBRE ها به اطلاع رسانی می پردازد . از عناوین موجود در سایت می توان به پشم و کاربرد آن در نساجی ، درجه های فیبر ، سیستم های تست ، قطر فیبر ، تحقیقات ، خدمات ، پنبه ، اخبار ، LINK و امکانات جستجو اشاره کرد . همچنین انتشارات ONLINE گروه در این سایت در دسترس علاقمندان قرار دارد .

www.spartacus.schoolnet.co.uk/Textiles.htm
این سایت به نام TEXTILE HISTORY در ارتباط با صنعت نساجی ، تاریخچه آن و تکنولوژی های جدید به ارائه مطالبی می پردازد . تاریخچه نساجی در امریکا ، صنایع صنعتی ، پشم ، ابریشم ، کتان و امکانات جستجو را می توان در سایت مشاهده کرد .

www.tip.edu.pk/
انستیتوی نساجی پاکستان را می توان در این سایت مشاهده کرد . امکانات ، برنامه ها ، آموزش ، LINK ، اخبار و گزارش رویدادها از عناوین موجود در سایت می باشد .

www.textilenews.com/
در این سایت اخبار و اطلاعات نساجی را می توان مشاهده کرد . رویدادها ، ویژگی ها ، آرشیو ، امکانات جستجو ، امکانات ثبت نام ، LINK ، تاریخچه و خبرنامه را می توان ازبین عناوین مطرح شده در این سایت نام برد .

www.iwto.org/
جامعه بین المللی منسوجات پشمی در این سایت به معرفی آن موسسه می پردازد . عناوین سایت درباره ما ، ساختار ، انتشارات ، اخبار ، لابراتوارها ، رویدادها ، پروژه ها ، رسانه ها ، اطلاعات و LINK می باشند
.
www.textiles.com
آخرین اخبار درباره صنعت نساجی را می توان در این سایت مشاهده کرد . امکانات جستجو در سایت فراهم شده است . همچنین می توان مواردی چون ثبت نام در سایت برای دریافت خبرنامه از طریق پست الکترونیکی ، ژورنال ، آرشیو اخبار ، تصاویر و اخبار از قاره های دنیا را در سایت مشاهده نمود .

www.textileresearchjournal.com
موسسه انتشاراتی SAGE در این سایت به معرفی ژورنال تحقیقاتی خود درباره نساجی می پردازد . در سایت می توان راجع به این ژورنال اطلاعاتی کسب کرده و در صورت نیاز آن را با استفاده از کارت های اعتباری بین المللی ! خریداری کرد .

www.texere.u-net.dk
موسسه تحقیقاتی TEXERE که در زمینه مهندسی نساجی فعالیت می کند در این سایت به ارائه مطالبی درباره نتایج تحقیقات خود می پردازد . ازعناوین موجود در سایت می توان به اخبار ، اطلاعات ، درباره نساجی ، پروژه ها ، LINK و امکان برقراری ارتباط با موسسه را نام برد .

www.atexinc.com/great_links.htm
این سایت درحقیقت به عنوان یک شاه راه برای دسترسی به اطلاعات فراوان در زمینه نساجی می باشد . در سایت LINK های بسیاری درباره این صنعت معرفی شده اند و می توان با انتخاب هر کدام از زیرمجموعه ها و ورود به LINK مورد نظر از اطلاعات آن بهره مند شد .

www.tctc.edu/otexmanoverview.html
این سایت به معرفی برنامه ها و فعالیت های موسسه TRICOUNTY درباره نساجی می پردازد . کتابخانه ، آموزش ، امکانات جستجو و لغت نامه تخصصی را می توان در این سایت مشاهده کرد .

www.neduet.edu.pk/textile/tex.html
این سایت به دپارتمان مهندسی نساجی دانشگاه کراچی تعلق دارد . در سایت می توان عناوینی چون اطلاعات عمومی ، ارتباط با صنعت ، کتابخانه مرکزی ، اخبار ، رویدادها ، دریافت فایل ، کنترل کیفیت و منابع اطلاعاتی را مشاهده نمود .

www.eng.auburn.edu/txen
دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه AUBURN در این سایت به ارائه مطالبی درباره این رشته در آن واحد دانشگاهی می پردازد . خبرنامه ، تصاویری از رویدادها ، برنامه های موسسه در زمینه مهندسی نساجی ، تحقیقات به عمل آمده و امکانات جستجواز جمله عناوین موجود در سایت می باشند .

http://divisions.asme.org/ted/
موسسه تحقیقاتی TED در این سایت به معرفی فعالیت های خود در زمینه مهندسی نساجی می پردازد . امکانات جستجو در سایت موجود می باشد ، همچنین عناوینی چون کمیته های فنی ، اعضا ، رویدادها ، مقالات ، خبرنامه ، انتشارات موسسه ، مطالب آموزشی ، استانداردها و LINK ها را نیز می توان در سایت مشاهده کرد .

www.philau.edu/bste
این سایت به گروه مهندسی نساجی دانشگاه فیلادلفیا تعلق دارد . در سایت می توان مطالبی درباره این رشته و اطلاعات فنی را مطالعه کرد . همچنین امکانات جستجو در منابع اطلاعاتی سایت میسر می باشد . عناوینی چون مهندسی نساجی چیست ، مطالبی که یک مهندس نساج فرا می گیرد ، وظایف یک مهندس نساج و برنامه های آموزشی دانشگاه را می توان در سایت مشاهده کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد